RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!
Reklamy

„Oko na radio” – to zabawa, w której kluczowe są detale... można powiedzieć, że to takie spojrzenie na radiową rzeczywistość przez dziurkę od klucza... ale zarazem test na ile uważnie ją śledzimy.

Przez kolejne trzy miesiące – od kwietnia do czerwca – publikowaliśmy tajemnicze obrazki. Każdy z nich był wycinkiem reklamy prasowej istniejącej obecnie lub w przeszłości stacji radiowej. Podpowiedzią było to, że w każdym przypadku chodziło o radia z naszego podwórka. Zadaniem Czytelników biorących udział w zabawie było odgadnięcie jaka stacja radiowa reklamowała się w ten sposób. Do każdej zagadki uczestnik gry może wysłać tylko jedno zgłoszenie... za to może ono zawierać trzy strzały.

Jeśli Czytelnik trafił w pierwszym strzale otrzymywał trzy punkty, jeśli w drugim – dwa, jeśli zaś dopiero w trzecim – jeden punkt. Jeśli wszystkie strzały były niecelne to uczestnik zabawy nie otrzymywał żadnego punktu. Osoba, która w ciągu trwania całej edycji naszej zabawy zdobyła najwięcej punktów, otrzymała od nas upominek – nasz radiowy pendrive o pojemności 4 GB. Zapraszamy do zabawy!

A kiedy będą pojawiać się kolejne pytania? Śledźcie uważnie!