RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!

Programu istniejącej już rozgłośni o charakterze wyspecjalizowanym, w którym prezentowana jest muzyka klasyczna lub jazzowa już za kilkanaście miesięcy będą mogli słuchać mieszkańcy Częstochowy i okolic. Wczoraj, 30 czerwca, w Monitorze Polskim opublikowane zostało Ogłoszenie Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczące częstotliwości 89,9 MHz w tym mieście. Przewidziana moc ERP to 1,0 kW. Łącznie w czerwcu ukazało się siedem Ogłoszeń. Termin składania wniosków upływa 14 sierpnia br.
W lutym ub.r. plany przeniesienia emisji na częstotliwości 89,8 MHz z Będzina do Częstochowy miało śląskie Antyradio. Wówczas Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - rezerwująca już jako wolną częstochowską częstotliwość 89,9 MHz - nie wyraziła na to zgody.


Comments

m666 02-07-2008 00:56

czyli będzie RMF Classic w Czewie :) super!
Ewidentnie wiele spośród ostatnio ogłaszanych konkursów jest pod ta stacje, Krajowa Rada robi wszystko żeby jak najmniej w eterze było chamówy w stylu eski czy maxxxa.

pino1 02-07-2008 01:57

w Czew-ie to chociaż 1kw a w Bydgoszczy jest 0,1kw...i w stereo u wiekszosci szumi...Classic w mono jako tako.

m666 02-07-2008 12:54

prawdopodobnie beda nadawac z tej samej anteny co RMF Maxxx, czyli jest szansa, ze bedzie dobrze słychac równiez poza miastem.

Krzysiek 02-07-2008 13:05

Ale jeszcze nikt nie powiedział, że wygra RMF Classic :wink:
W Elblągu przy identycznie skonstruowanym ogłoszeniu oprócz RMF Classic startowało jeszcze Radio PiN (jako muzyka jazzowa).

krs 35 02-07-2008 14:02

:angry:Co?! Rmf Classic zagra w Czewie? Po co! na co!.Gdy usłyszałem o ogłoszeniu na 89,9 fm,to myślałem,że zagra tu jakieś lepsze radio,np. eska.Nie rozumiem,po co tu muzyka klasyczna,przecież można ją usłyszeć w radiu fiat na 94,7 fm.Jest tu rmf maxxx,lecz eski brak.Są aż 2 katolickie radia,tj. r. jasna góra i r.fiat,nie ma poza maxxxem stacji z formatem chr ( company hits radio)Myślałem i się zawiodłem,że na 89,9 będą hity na czasie,a jeąli mówimy o esce,to na podobnej częstotliwości-również 89,9 nadaje radio eska w Olsztynie,ma ono bardzo dobre wyniki słuchalności,ale w tym mieście prawie nic ciekawego nie ma.Jest rmf maxxx,mogła być eski i czego by chcieć więcej? Słyszałem,że 4 miesiące temu eska kupiła radio północ z koszalina,na 95,9 już w maju miała być eska koszalin,jednak krritv zwleka i północ dalej działa,podobnie jest itu,krritv boi się dać tej fali esce,woli jakieś badziewie,ja nic nie zmienię,ale jestem pewien w 100 procentach:gdyby była eska,to z pewnością miałaby super wyniki słuchalności.Niestety pozostaje żal i dalsze czekanie,że kiedyś w czewie będzie eska.Pozdrawiam wszystkich ziomali i ziomalki.

hah 02-07-2008 14:32

krs 35 swoym stylem wydatnie reprezetuje postawę i sposób zachowania się słuchaczy eski/maxxx. CHR to nie company... tylko Current Hits Radio.

Przem 02-07-2008 15:38

Oczekiwałem, że w Częstochowie zagra jakieś lokalne radio jak np. Leliwa czy El ... przykłady możnaby mnożyć. Szkoda, że w tak dużym (240 tys) mieście nie zagra lokalna, otwarta na słuchacza, grająca muzykę odmienną od eski czy maxxxa stacja. Chciałem Ccm... z resztą nie ważne co chciałem. Najważniejsze, że częstochowa nadal zostanie bez prawdziwie lokalnej komercyjnej stacji radiowej.

Krzysiek 94 02-07-2008 17:42

Byle tylko nie Eska

RadioPolak 02-07-2008 17:44

@pino1 gdzie szumi ? (jaka dzielnica) specjalnie wybrałem się na same końce Bydgoszczy konkretnie Zachód-Osowa Góra i Wschód a właściwie północny-wschód Fordon (os. Tatrzańskie przy pętli autobusowej) i odbiór na telefonie idealny jedyny szum był podczas jazdy na rowerze gdy wjechało się pomiędzy bloki na Tatrzańskim ale wiadomo te tereny są silnie zabudowane.

@m666 100% RMF Classic będzie w Częstochowie. U nas w Bydgoszczy zrobili błąd z lokalizacją dali w mieście gdyby dali w Osielsku to bez problemu sygnał leciałby o wiele dalej niż to się ma teraz.

misiu 02-07-2008 22:07

No nie mogli gorszej stacji dac na tą częstotliwość.......
Brawo panowie z KRRIT.....kiedyś jeszcze miałem wątpliwości ale teraz jestem pewny-jesteście kosmitami!

m666 03-07-2008 00:24

widzę ze niektórzy woleliby Eskę niż Rmf Classic, współczuje wam.
na szczęście nie macie wpływu na te decyzje, poza tym czy ktoś oprócz mnie leży w zasięgu tej stacji? chyba nie...
do krs 35: nagraj sobie na cd czy mp3 kawałki z gorącej 20, odtwarzaj w losowej kolejności i będziesz miał to samo co w Esce bez głupawych komentarzy, konkursów dla (pół)debili i reklam. Raz na tydzień dorzucisz kilka nowych kawałków i niczego nie stracisz. Bynajmniej niczego wartościowego. No może nie dowiesz się z kim w tym tyg romans ma Britney Spears...

krs 35 03-07-2008 08:34

m666 co się z tobą dzieje? Nie rozumiem,dlaczego tak ci zależy na tym badziewiu-rmf classic,tam również powtarzają kawałki,włącz sobie w necie,a i tak nic dobrego nie usłyszysz,najwyżej doniesienia z życia Chopina...

krs 35 03-07-2008 08:41

Poza eską mogłoby zagrać jakieś fajne radio lokalne z dobrą muzą,informacjami i dużą dawką humoru,wszystko,byle nie rmf classic...

krs 35 03-07-2008 08:50

:tongue:Bardzo się wam dziwię,że polubiliście ten rmf classic,może tu ewentualnie zagrać eska rock i planeta fm...

RadioPolak 03-07-2008 10:04

@krs ale nie z tymi warunkiami jakie stawia KRRIT - tam musi być RMF Classic :smile: nie ma mowy o Esce - chyba że Eska zacznie grać muzykę jazzową lub klasyczną oczywiście to żart :smile:

Piotrek 03-07-2008 11:06

@krs 35 kup sobie wyczesaną antenę i łap Eskę Śląsk z Katowic - da się nawet na radiu samochodowym złapać (sprawdzone). Natomiast to że w Częstochowie pojawi sie RMF Classic to dobra wiadomość - stacja ma pewien poziom muzyczny a poza tym wcale nie musisz jej słuchać.

krs 35 03-07-2008 11:25

Radiopolaku,zgadzam się z tobą,masz 100% rację,ale przyszedł mi do głowy super pomysł,w dzisiejszych czasach chcieć oznacza móc,gdyby krritv chciała,to mogłaby zwiększyć zasięg eski śląsk 99,1 fm z Katowic,którą można odbierać w dużej części wojewuctwa śląskiego.Gdyby zwiększenie mocy tej stacji obejmowało górną część wojewóctwa,to w czewie byłaby eska i rmf classic,ale krritv z pewnością tego nie uczyni,chcieć to znaczy móc,a niechęć paraliżuje i nic nie możemy zrobić i co sądzicie na ten temat?

krs 35 03-07-2008 11:29

Ale nie wiadomo,czy bedzie rmf,są inne stacje tego typu,np.wrocławskie radio ram na 89,8 fm,warszawskie radio pin na 102 fm,oraz katowickie nrj fm na 93,6 fm.

krs 35 03-07-2008 11:33

Nawet,jeśli pojawi się rmf classic,to nic pewnego z odbiorem,jeżeli będzie lokalizacja przy rmf maxxx,to będzie dobrze słychać,a jeżeli nie,to łepanie rmf-u może być poza miastem utrudnione.

krs 35 03-07-2008 11:37

Co prawda nie zbyt mi się rmf classic podoba,ja jednak wiem,że każdy ma inne gusta muzyczne i pomimo wszystkiego doceniam tych,którzy tego słuchają,bo taka muzyka również ma pewne dobre wartości. :smile:

rrr 03-07-2008 12:40

:angry:Żaaal...w częstachowie znów klasyczne śmieci... :angry:

ziomal 03-07-2008 14:00

Czy wy powariowaliście? Jakieś rmf tu zagra! Spodziewałem się czegoś lepszego,wierzyłem,że krajowa rada da tu coś na poziomie,niestety teraz wiem,że ludzie z krrit,to cymbały!!!

xyz555 03-07-2008 14:03

Róbcie sobie na 89,9 nawet radio wolna europa,a i tak nikt nie będzie tego słuchał...

c232 03-07-2008 14:05

rmf classic tutaj!...Super!

357 03-07-2008 14:10

Wstyd i hańba! Aby dać tu takie [...],to trzebabyć dotkniętym niedorozwojem umysłowym i kochać tandetę.Jedyne pocieszenie,to takie,że zawsze to lepiej niż radio maryja... :tongue:

5,x6+3 03-07-2008 14:38

A ciebie m666 kompletnie porąbało! Ja jestem za krs 35,który rewelacyjne komentarze pisze,ja sam chcę,aby była tu eska,tym bardziej go popieram,a ciebie-za co! Słuchasz takiej sieczki,że każdy wolałby radio komercyjne,jeszcze zobaczysz-będzie i konkurs na stacje np. eska,czy vox,lub planetę,eska wygra,a ty nie będziesz miał nic do gadania,bo przegrasz...

misiu 03-07-2008 15:26

Nie chce rmf classic w Czewie co nie znaczy że chce zwykłą Eske.Idealnie pasowałoby mi Antyradio,Eska Rock..albo w ostateczności CCM

Pawelwar 03-07-2008 15:31

To chyba jakaś zmowa łupu-cupowców. ;-)
Moi drodzy, takie inwektywy typu ,,klasyczne śmieci\" etc., to zachowajcie dla siebie. Każdy ma swój gust muzyczny, a o gustach się nie dyskutuje, a takie teksty ,,klasyczne śmieci\", ,,cymbały\", to tylko o Was świadczą. Jak? To już oceńcie sami. Natomiast tę stronę czytają także osoby z UKE i KRRiT, a więc na pewno pozytywnie takie zachowanie nie wpłynie na obecność tej, czy tamtej stacji w danym miejscu, pomijając już, że jeżeli jakiś urzędnik z KRRiT poczułby się obrażony, to może wystąpić na drogę sądową.
I żeby nie było - nie jestem jakimś specjalnym fanem muzyki klasycznej.

dolf 03-07-2008 20:18

proponuje vox, roxy, strefa opcjonalnie radio plus :laughing:

łojejku 03-07-2008 20:19

Pochodze z okolic Częstochowy i słuchałem tam Maxxx-a. Teraz mieszkam we Wrocławiu, jest tutaj i Eska i Maxxx i Planeta i szcerze powiem jak na początku tutaj dotarłem to się cieszyłem że taki wybór ale po czasie już zbrzydło. Każda z tych stacji gra praktycznie to samo, a jedyna różnica to jingle i prezenterzy. Teraz słucham lokalnego radia traffic i jestem zadowolony. Bije całe te eski, Planety i maxxy na głowe. Naprawde dobra lokalna stacja. A poza tym dobra muzyczka jest na Deluxe Music i na Radiu PIN. A Ci co tak bardzo napalają się na ESKE to niewiem co w niej widzą chybą tą ogromną ilość jingli i nic pozatym, zero jakiegos poziomu jesli chodzi o radio. Takich stacji w necie jest na peczki wiec nie powinni zalowac ze Eski niebedzie jak narazie.

dolf 03-07-2008 20:20

a z resztą co mnie to obchodzi ważne ,żeby coś grało wszystko teraz zanudza

b747 03-07-2008 20:38

Wiele stacji może tu grać: vox,roxy,antyradio,eska,eska rock,planeta itd.Jedno wiem-zawsze,gdy w eterze pojawia się nowe radio,to przed odbiornik przyciąga miliony,ale potem i tak wszystko zbrzydnie...wszystkie nawet najlepsze stacje przejedzą sią...trudno,co ma być,to będzie,stacja lepsza,czy gorsza...mówi się trudno i żyje się dalej.

krs 35 03-07-2008 20:47

Może tu zagrać np.radio aplauz z wrocka,jard z białego,czy rmi z poznania,a jeśli chodzi o sieci,to istnieje nie tylko eska,mogłoby tu się pojawić np. radio plus,roxy fm,czy planeta fm,na razie nic nie zmienimy,może innym razem dadzą ogłoszenie na lepszą stację... :smile:

juzek14 03-07-2008 20:54

Dla mnie mogłaby tu być eska,lub jakieś radio lokalne,którego w Polsce z każdym dniem jest coraz mniej.Nie wieżę i nawet nie dopuszczam do siebie myśli,że zagra tu ten "klasyczny niewypał" Wstyd!!! :tongue:

ssjmarek 03-07-2008 22:59

jakby było to mozliwe chętnie bym zamienił siedlecką eskę (jeszcze nie wystartowała!) na RMF Classic (Siedlce sa jednym z niewielu miejsc w PL gdzie aby słuchac muzyki klasycznej np. PR2 trzeba zaopatrzyć się w coś lepszego niż antena teleskopowa) ;)

>A-A< 03-07-2008 23:03

Aaaaaaaaaale jaja. Usmialem sie do łez czytajac te bzdety. Przepraszam ze Was wyzwe no ale muusze: banda oszolomow.
( company hits radio to mnie ubiło totlnie. albo : lepsze radio np eska skad Wy sie wzieliscie?

!@%;", 04-07-2008 09:17

Nie cierpie muzyki klasycznej...Po co tu ten rmf? Mało wam Chopina,czy Betovena? Chcecie klasyczną muzykę? Włączcie se pr 2 polskiego radia,tam leci to nonstop,a z tym z kolei w czewie nie ma problemów z odbiorem.Jeszcze raz zapytam...Po co to radio w tym mieście? Po co!!!

xxx 04-07-2008 09:20

rmf classic-spoko!

player 44 04-07-2008 09:21

Ja w tym rmf-ie nie widze nic fajnego...Niezła żeżnia!!! :angry:

+=';ppp0-i; 04-07-2008 09:24

Rmf classic-to jakieś nieporozumienie!!!

c232 04-07-2008 10:03

Przy muzyce poważnej można się zrelaksować i pomyśleć nad życiem.

dawid_jgora 04-07-2008 10:06

Wrocławskie Radio RAM nigdzie indziej jak poza Wrocławiem nie zagra, bo jest to miejska rozgłośnia PR.

Mówiąc szczerze to z jednej strony od jeszcze jednego CHRu w Cz-wie na pewno nic by się nie stało, ale z drugiej strony jak jestem w domu to prawie zawsze włączone jest radio (bardzo często Maxxx albo Eska) ale już mi spowszedniały obie stacje. Kiedyś jak nie było Maxxx'a z Wałbrzycha to strasznie nad tym ubolewałem, a teraz jakby została się tylko jedna z tych stacji to nawet straty bym nie odczuł.

Odnośnie rozwinięcia skrótu CHR to jest to Contemporary Hit Radio, a nie jakieś Current Hits Radio czy Company Hits Radio.

+/- 04-07-2008 10:15

:crying:Co się w tej naszej Polsce dzieje? Ostatnio większość ogłoszeń krritv jest tak komponowana,że wygrywa rmf classic.Inne zaś stacje tj.eska,rmf maxxx,antyradio,planeta fm,roxy fm i złote przeboje-stoją w miejscu.Tak czytam te głupie komentarze i aż chce mi się śmiać z tych,co wolą classic.I tak ten rmf jest wśrud krritv faworytem,gdyż nadaje w białymstoku,łodzi,warszawie,wrocławiu,krakow
ie,szczecinie i gdańsku,ostatnio zawitał do bydgoszczy i już krritv wydała koncesję na toruń,a w kolejce już czeka czewa,elbląg i być może poznań,mało wam jeszcze tego gniotu? Poczekajcie jakiś czas,a może ten rmf dostanie koncesję ogólnopolską...W dziwnych czasach żyjemy... :crying:

Ricardo 04-07-2008 14:02

Ja kibicuję RMF Classic, słucham tej stacji na 87.8 i naprawdę słucha mi sięjej przyjemnie. Tego nie da sie porównać do smętów np. na PR2, to coś innego. Muzyka na RMF Classic to w dużej mierze muzyka filmowa a więc pełna polotu. (jeśli tkoś nie wie o czym mówięto polecam Hansa Zimmera).

Co do Eski to Eska Wrocłąw odbiera w Częstochowie na lepszym sprzęcie, a pozatym macie maxxxa. Uwierzcie maxxx jest 10x lepszy od Eski, mniej reklam i niepotrzebnych wstawek, ponadto profesjonalizm którego w Esce brakuje, dodatkowo playlista maxxxa zawiera zdecydowanie więcej nowości niż Eski na której z kolei coraz cześciej można słyszeć starsze kawałki, ale jak dla mnie to minus, jak chcę posłuchać czegoś nieco starszego to mam Zetkę czy RMF

krs 35 04-07-2008 16:17

Ricardo,może i masz rację-rmf maxxx jest równie dobry jak eska,a eska tak sam0o dobra,jak maxxx,tylko że na opisywanej przez ciebie esce wrocław usłyszysz muzę,ale brak info z czewy,gdyby był tu jeszcze jeden chr,to wtedy gdy na którejś z tych dwóch stacji leci słaba muza,to zawsze można przełączyć. :smile:

kaes 04-07-2008 18:24

@krs: "gdyby był tu jeszcze jeden chr,to wtedy gdy na którejś z tych dwóch stacji leci słaba muza,to zawsze można przełączyć"
A dlaczego chcesz odebrać tę możliwość tym, którzy lubią muzykę klasyczną - tylko piszesz, że jest Dwójka i wystarczy?

lojejku 04-07-2008 19:52

niewiem jak mozna pisac ze RMF Classic jest faworyzowane przez KRRiTV. Ci co tak sadza niech sobie porownaja pokrycie kraju przez Classica i ESKE. Classik dostepny jest raptem w duzych miastach, a Eska mozna powiedziec wszedzie. Trzeba bylo swego czasu słuchac FON-a to byly tam info z miasta i transmisje sportowe. A ze radio mialo sluchalnosc jaka mialo to wlasciciel sprzedal radio i macie dzieki temu Maxxx-a. Ludzie sa na tykle dziwni ze majac lokalna stacje to wogole niechca jej sluchac, a jk podsunie im sie znana marke, pseldo lokalna to se szczescia niewiedza co zrobic. Ci tak bardzo zachwalajacy ESKE bardziej "polecieli" nie na zawartosc merytoryczna i jakosc tego radia a bardziej na marke, ze niby modna i nalezy taka miec u siebie i sluchac. Chyba bardziej sie podoba w tym radiu ta niby nazwijmy to "amerykanskosc" czyli kupa jingli , autopromocji i innych fajerwerkow niz muzyka i zawartosc merytoryczna. Zastanowcie sie jaka wielka roznica jest miedzy ta upragniona Wasza ESKA i Maxxxem ktorego macie. Wiekszosc z Was by niezauwazyla nawet tego gdyby stacje te zamienily sie jinglami. Ale nie ma co sie rozpisywac dalej. Bo jazda fura po alejach z "cykajaca" Eska to dopiero bylby lans. Wy sie modlcie by w Czestochowie chciala powstac stacja podobna do wrocławskich APLAUZA I TRAFFICA a nie jakas ESKA, bo wtedy by byla jakas lokalnosc w radiu. Ale akurat niektorzy ta lokalnosc maja gdzies, wazne by byla ESKA :]

kaes 04-07-2008 20:11

Naszło mnie jeszcze jedno przemyślenie... Niech osoby piszące, że muzyka klasyczna to badziewie zastanowią się nad jednym. Muzyka Mozarta czy Beethovena powstała 200 lat temu, muzyka Bacha 300 lat temu... utwory te przetrwały niejedno, a dziś są nie tylko pamiętane, ale nawet nadal wykonywane na koncertach... Pytanie konkursowe - kto za 300 lat będzie - już może nie grał, ale chociażby pamiętał - co to było (kilka cytatów ze strony Eski) H TWO O, 2 4 Grooves czy Fragma?

aplauzisty c12 04-07-2008 20:43

Czytając te opinie uważam,iż w czewie powinno znależć się miejsce zarówno dla classica,jak i dla eski.Obie stacje są dobre,mają wiele dobrych wartości i na pewno znajdą swoich wiernych fanów.

RadioPolak 04-07-2008 21:16

U nas w Bydgoszczy po pojawieniu się RMF Classic tak dla porównania włączyłem sobie PR II i mówie szczerze RMF Classic pod względem doboru repertuaru wypada o wiele lepiej niż PR II i czasem sobie przełączam na RMF Classic by się zrelaksować szczególnie wieczorami. A tak nawiasem to dziś w Esce usłyszałem interesujący tekst : Polskie Radio Eska. Ciekawe czy to miało być tak specjalnie czy chodziło o podobny nazwę stacji Polskie Radio Euro ?

Przem 05-07-2008 14:29

To wcale nie musiało być tak, że fon w Częstochowie miał minimalną słuchalność. Moje ukochane radio BIESZCZADY zostało sprzedane właśnie ze względu na doskonałe wyniki na Podkarpaciu. Dlatego to właśnie ZPR-y zainteresowały się rozgłośnią z Sanoka. Niestety. Polecam przy okazji internetowa wydanie Radia Bieszczady. Narazie to tylko sama muzyka, ale już niedługo... doczekać się już nie mogę

eryk 06-07-2008 21:20

@Przem
Jesli chodzi o Radiobieszczady to zostało sprzedane bo właściciele nie potrafili na tym radiu zarobić tyle w ciągu kilku lat ile dostali sprzedając go od razu. Właściciel musicie wiedzieć komercyjna rozgłośnie i to nia ma znaczenia jaką czy lokalna czy regionalna czy ogólnokrajowa traktuje jeko firme do zarabiania i pomnażani9a pieniedzy. I jesli sobie skalkuluje że choć to jest najlepszy produkt na rynku ale nie jest w stanie go sprzedawać bo jest zbyt drogi w produkcji i utrzymaniu a rynek jest zbyt ubogi by go utrzymać to musi spasować i się wycować ratując choc troche zainwestowanych środków.

baraban 08-07-2008 09:40

Wracając do ogłoszenia na 89,9 w Częstochowie: a co z Radiem Łódź, które - takie były zamiary - miało się pojawić właśnie na 89,9, ale w Piotrkowie?

!@%;", 11-07-2008 08:44

No to niezłe jaja na 89,9 beda niedługo w czewie.Gratuluje krritv doboru tak eleganckiego szajsu! :tongue: :tongue: :tongue:

dolf 15-07-2008 19:19

Przecież wiadomo, że przelicytowane! Prawda?

dolf 15-07-2008 19:20

Sypnąć troche grosza i wszystko można zrobić :angry:

sky 16-07-2008 15:22

nie dla clasica i jazzu w czestochowie lokalne radio panowie z krritv

xxx 16-07-2008 15:25

i znowusz niemiaszki beda mieli radio w czestochowie maja maxxa rmf ,gazety a teraz kolej na cllasic

dolf 17-07-2008 19:44

prawda oj wielka prawda

piter777 19-07-2008 09:58

a wie ktos kiedy konkurs o czestotliwosci w trojmiescie???

juzek14 19-07-2008 13:35

w czewie ten pie...rmf zagra? o boże niezłe g... tu wpakowali...!!! :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


Posting comments after three months has been disabled.