RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!

W środę 14 maja br. w Monitorze Polskim ukazały się cztery nowe Ogłoszenia Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o możliwości uzyskania lub rozszerzenia koncesji na nadawanie. Znalazło się w nich pięć częstotliwości. Termin składania wniosków upływa 14 lipca br.

Pierwsze z Ogłoszeń dotyczy 88,4 MHz w Warszawie. Z jego treści wynika, że częstotliwość pierwotnie skoordynowana dla Piaseczna przez najbliższe co najmniej sześć lat będzie działała w stolicy. O zgodę na nadawanie na niej może się ubiegać nadawca posiadający już koncesję na program tematyczno-muzyczny poświęcony polskiej tradycji, historii i kulturze z muzyką harmonizującą z częścią słowną programu. Przypomnijmy, że od grudnia 2012 roku w ramach testów przez całą dobę nadaje tam dysponujące 12-godzinną koncesją na 99,5 MHz Radio Nostalgia.

Istniejącego już programu o charakterze wyspecjalizowanym informacyjno-publicystycznym będą mogli słuchać mieszkańcy Białegostoku i Częstochowy. W tym pierwszym mieście stacja będzie nadawała na częstotliwości 93,9 MHz z mocą ERP 0,1 kW, w drugim – na 95,8 MHz z mocą ERP 0,6 kW. W Opolu na 99,1 MHz z mocą ERP 0,5 kW zagra nowa stacja lokalna o charakterze uniwersalnym adresowana do mniejszości niemieckiej, a w Grajewie na Podlasiu na 93,8 MHz z mocą ERP 0,5 kW istniejąca stacja lokalna o profilu społeczno-religijnym.


Comments

Pza *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15-05-2014 09:37

Żałosne - w lipcu ur. wyłączyli powielonego MAXXXa w Rzeszowie na 97,6 MHz a wolną częstotliwość w Rzeszowie na 93,6 MHz została przeznaczona prawdopodobnie pod MAXXXa ale na tą częstotliwość już nie ogłoszono konkursu - widać jak KRRiT ma Rzeszów dosłownie GDZIEŚ!! Dla porównania do Tarnowa i Gorzowa WLKP. też wyłączono powielonego MAXXXa ale jakoś dla tych miast zorganizowano inne częstotliwości i dość szybko dla nich zorganizowano konkursy. Szkoda że na stronie KRRiT nie ma uaktualnionego wykazu ogłoszeń, bo wciąż widać to ogłoszenie dla Opola tylko.

Marcin *.toya.net.pl 15-05-2014 09:41

Częstochowa i Bialystok dla TOK FM o ile się nie mylę.

Ja0306 *.warszawa.vectranet.pl 15-05-2014 09:42

No to znowu na 88,4 MHz nadal Nostalgia, chyba że Wejdzie Radio Niepokalanów? Ciekawe co dalej z 99,5 MHz gdyby nostalgia została na 88,4 MHz, czy na 99,5 MHz wtedy wejdzie Radio Niepokalanów?

Białystok 93,9 MHz i Częstochowa 95,8 MHz to TOK Fm pewnie.
99,1 MHz Opole, nowa stacja z istniejącej sieci? Ciekawe, czy to dla VOX Fm? Antyradia? Radio Park Fm, o może dla nich?

Zenith *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15-05-2014 09:53

Opole - DZIEWIĄTA stacja lokalna w mieście 120tys... Życzę utrzymania się na rynku...

Marcin *.toya.net.pl 15-05-2014 09:58

@Zenith
Dużo tych stacji w Opolu. W Częstochowie dwie o ile dobrze pamietam. Co do 95,8 w Cz-wie nie zdziwie się jak nikt się nie zgłosi. Ze względu na sąsiadów od północy i poludnia.

Gość *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15-05-2014 12:22

I jak zwykle brak częstotliwości dla RMF Classic choćby w Rzeszowie czy Gorzowie Wielkopolskim

Ssjmarek *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15-05-2014 13:13

a o Siedlcach już nikt nie pamięta :(

Radiofan 87.5-108 *.opera-mini.net 15-05-2014 14:01

Może ktoś z was wie czy w Puławach na 97.2 to już coś nadają? A czy też radio eR na 91.2 Mhz tam nadaje? Robiłem nasłuch i np RMF z RYK na 93.6 Mhz to śmiga u mnie z Rds-em (przez komórkę), a z Puław cisza.

Pza *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15-05-2014 14:40

A przecież częstotliwość dla Rzeszowa 93,6 pojawiło się w wykazie wolnych częstotliwości 12 listopada 2013 roku więc siłą rzeczy powinni ogłosić konkurs na wszystkie częstotliwości które pojawiły się w wykazie wolnych częstotliwości z dnia 12 listopada 2013r. oraz 25 marca 2014r. No chyba że dla tych miast KRRiT była nękana przez nadawców i stąd ogłosiła konkurs tylko na niektóre miasta. Na 95,9 w Częstochowie może się czasem ESKA zgłosić gdyż z CHRu jest tam tylko MAXXX.

Marcin *.toya.net.pl 15-05-2014 15:21

@PZA

Po pierwsze 95,8 a po drugie Eska i program informacyjno-publicystyczny?

Marcin *.toya.net.pl 15-05-2014 16:24

Co do Opola małe sprostowanie. Zagra program radiowy uniwersalny ale adresowany do mniejszości niemieckiej.

Kamilx *.cdma.centertel.pl 15-05-2014 16:27

Chyba TOK FM będzie dla Białegostoku. Jeśli tak będzie to będzie pierwszy nadajnik tego radia w województwie podlaskim. Szkoda, że tylko 0,1 kW może na 60 km od nadajnika będzie odbierać, bo na tej częstotliwości u mnie jest szum :) . I oby było z dobrego obiektu, np. Białystok / Południe (odbieram przy 0,5 kW RMF MAXXX Podlasie i 01, kW RMF Classic).

Joel *.dynamic.mm.pl 15-05-2014 16:34

Publikowane są ogłoszenia dla nowych miast ale dlaczego nie ma decyzji odnośnie już ogłoszonych konkursów 94,9 i 101,7 w Gorzowie Wielkopolskim oraz w innych miastach czekają na decyzje dlaczego to idzie tak powoli i bez widocznych efektów???

Gość *.147.159.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15-05-2014 16:55

W Gorzowie na czestliwosc 101,7 nie wpłynął żaden wniosek, na 94,9 są chętni wykaz jest na stronie krrit. RMFMaxxx składał wnioski na Gorzów, Rzeszów i inne miasta ale zostały odrzucone z powodów formalnych/były po terminie!!!ktoś tam zawalił sprawę/.Ciekawe kiedy. W końcu 98,5 w Bydgoszczy będzie ogłoszone od października 2012 jest w wykazie wolnych częstotliwości ,paranoja,tak długo chomikowac!!

Marcin *.toya.net.pl 15-05-2014 17:26

@Gość

Mylisz się. Na 101,7 wpłynęło kilka wniosków. A na 94,9 wpłynął jeden wniosek który wstępnie został odrzucony bo niby po terminie. Ale w późniejszym terminie jednak go uznano ze względu na datę nadesłania.

Gość *.147.159.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15-05-2014 19:12

A to Przepraszam.za błąd.Pozdrawiam.

Pza *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15-05-2014 19:51

@Gość - RMF MAXXX nie składał wniosku na Rzeszów ponieważ dopiero w listopadzie dodano do wykazu częstotliwość dla Rzeszowa i dopiero konkurs dla Rzeszowa musiałby się rozpocząć i dopiero wtedy MAXXX będzie mógł składać wniosek dla Rzeszowa. O ile charakter konkursu będzie nową koncesją bądź rozszerzeniem koncesji. To w przypadku Tarnowa KRRiT odrzuciła wniosek od MAXXXa.

Typ1 *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15-05-2014 21:21

powinna się tym zainteresować z ZPR i stworzyć radio VOX FM takie jakie było w Warszawie przed tymi z mianami czyli
Radio VOX FM Warszawa Przeboje Zawsze Młode na 88.4 fm Warszawie, Białystok 93,9 fm, Częstochowa 95,8 fm,
Opole 99,1 fm, Grajewie 93.8 fm

Zxc *.dynamic.chello.pl 15-05-2014 22:14

Kiedy w końcu dadzą ogłoszenie na WOLNE od daaawna 87.80 Mhz w GdańskU?!!!

Marcin *.toya.net.pl 15-05-2014 22:36

@Typ1

To nierealne. Bo charakter programów w poszczególnych miastach jest różny i nie jest to format Oldies jaki grał w VOX FM.

Zxc *.dynamic.chello.pl 16-05-2014 05:49

Widać KRRITV jakoś wyjątkowo nie lubi RMF ,choćby w Gdańsku zasieg RMF Classic kiepski do tego nie wiem czy to chwilowe ale RMF Maxxx na 96.4 coś ostanio mocno siadł na sygnale.

Zxc *.dynamic.chello.pl 16-05-2014 06:02

Do tego 106.1 Hel Radio Kaszebe dalej nic nie nadaje mimo przyznanej już dawni koncesji - podobno chcą przenieść nadajnik do Gdańska lub Sopotu ze względu na niedostatecznie dobry zasięg z 92.3 z Chwaszczyna w całym Trójmieście i chęć bycia bardziej Trójmiejską stacją,107.9 t Hel też wolne.Dziwne też że kolejna stacja od -Wawa ZPR dostała koncesje na 90 Fm Gdańsk, a konkurs był pod lokalnego nadawce i by tu się nadawało Radio Sopot,a tak niestety dalej Trójmiasto bez typowo lokalnej stacji....

Zxc *.dynamic.chello.pl 16-05-2014 06:03

@ Edit ,107.8 Hel

Igal *.176.c76.petrotel.pl 16-05-2014 14:15

Zastanawiam się, czemu w Płocku, gdzie od dawna czekają dwie częstotliwości do rozdania, nie pojawia się na nie ogłoszenie ?
Bez najmniejszej wątpliwości uważam, że byłoby na nie zainteresowanie.

Pza *.play-internet.pl 16-05-2014 16:22

Tak samo w Rzeszowie. Jest 93,6 wolne do rozdania. Czyżby MAXXX się nie dogadał z KRRiT skoro ta nie ogłosiła konkursu na Rzeszów?

Molibden *.dynamic.chello.pl 17-05-2014 11:20

a kiedy na 95.1 fm wróci katowicka Planeta?

Marcinw C *.toya.net.pl 17-05-2014 11:24

@Molibden

Temat Planety FM w całym kraju (m. in na Śląsku) na falach eteru to już historia. To radio już nie wróci.

Do Molibdena: *.ovh.net 17-05-2014 12:47

Wtedy, kiedy będą szwedy i zrobią armagiedon, czyli nigdy kurde. Zet Gold Forever !

Mareq *.vectranet.pl 18-05-2014 11:42

W Białymstoku warto posłuchać Radia JARD 89,2 FM. Nadają miłą dla ucha muzykę (italo disco, disco polo, biesiadną), a do tego podają sporo informacji z regionu, kraju i ze świata. To takie połączenie TOK FM z dobrą stacją muzyczną. Polecam!!!

Robert *.dynamic.chello.pl 19-05-2014 15:49

A co z Żyrardowem, Otwockiem?

Piotrek *.dynamic.gprs.plus.pl 19-05-2014 17:12

Jakie układy musi mieć ta Nostalgia skoro nadają pod oknem Kritt od 1,5 roku TESTY :P - kpina z ludzi radyjko na 2 częstotliwościach z tego jedną ma pół doby a drugą cała dobę - a dla Radia Mazowsze 106,4 zakłócane przez Radio Warszawa praga na 106,2 od północy i RMF MAXXX ze świętego Krzyża na 106,5 na Południu:P

Siestrzen *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19-05-2014 17:14

Otwock chyba nie ma przydzielonej czestotliwosci? A Fama z Zyrardowa zacznie nadawanie zapewne niedlugo -od poczatku start byl zapowiadany na wiosne 2014.

Piotrek *.dynamic.gprs.plus.pl 19-05-2014 17:18

nie ma miejsca :-(
A tak BTW w Radiu Nostalgia poza serwisami informacyjnym IAR NIE MA AUDYCJI SŁOWNYCH - lecą same "przeboje jak za dawnych lat"

Piotrek *.dynamic.gprs.plus.pl 19-05-2014 17:20

Siestrzen trzecia FAMA na Mazowszu?? z własnym alternatywnym programem czy jakaś współpraca z Sochaczewem lub Wołominem??

Robert *.dynamic.chello.pl 19-05-2014 18:15

Kolejna FaMa SUPER! czyli to samo co w Wołominie, bo Sochaczewska Fama to zupełne inna bajka.
Można zauważyć, że w tej części Mazowsza zrobiło się jakieś zagnieżdżenie lokalnych stacji,
Żyrardów, Skierniewice, Grodzisk Maz., Sochaczew, Niepokalanów, Grójec, (Łowicz),,,
a druga strona... jakiś niewypał medialny w Legionowie i małe radyjko w Wołominie...

Marcin *.toya.net.pl 19-05-2014 18:37

Ta Fama z Sochaczewa nie ma nic wspólnego z pozostałymi stacjami o tej nazwie. A w Żyrardowie wnioskując po przyznanej koncesji będzie Radio Żyrardów które należy do właściciela Radia FaMa (tego co nadaje m.in, w Kielcach i Wołominie)

Xyz *.244.129.3 19-05-2014 21:08

Nie rozumiem dlaczego nie ma nowych częstotliwości/konkursów dla takich miast jak: Łomża, Grudziądz, Chełm, Biała Podlaska czy Puławy, gdzie nadaje niewiele stacji, a w niektórych przypadkach nie ma nawet stacji lokalnych. Tymczasem konkursy są w największych miastach. Pozdrawiam.

Piotrek *.dynamic.gprs.plus.pl 20-05-2014 06:01

Dlaczego jest tyle lokalnych stacji na Mazowszu a nie ma np na Lubelszczyźnie?? - bo po pierwsza ESKA i MAXXX mają dobry zasięg na Mazowszu :P po drugie rynek reklamy jest większy na Mazowszu i takie radio przynosi zyski.
Chełm i tak ma dobrze bo ma LOKALNE radio BON TON Biala Podlaska to już Białoruś wg naszych władz ale np Zamość czy Siedlce duże miasta a mają tylko "lokalną" eskę oraz radio diecezjalne które informacje lokalne przekazuje

Piotrek *.dynamic.gprs.plus.pl 20-05-2014 06:01

Dlaczego jest tyle lokalnych stacji na Mazowszu a nie ma np na Lubelszczyźnie?? - bo po pierwsza ESKA i MAXXX mają dobry zasięg na Mazowszu :P po drugie rynek reklamy jest większy na Mazowszu i takie radio przynosi zyski.
Chełm i tak ma dobrze bo ma LOKALNE radio BON TON Biala Podlaska to już Białoruś wg naszych władz ale np Zamość czy Siedlce duże miasta a mają tylko "lokalną" eskę oraz radio diecezjalne które informacje lokalne przekazuje

Xyz *.244.129.3 20-05-2014 08:37

Do Piotrek:
Akurat Zamośc i Biała Podlaska to miasta podobnej wielkości.

Xyz *.244.129.3 20-05-2014 08:38

Do Piotrek:
Akurat Zamość i Biała Podlaska to miasta podobnej wielkości.

Xyz *.244.129.3 20-05-2014 08:38

Do Piotrek:
Akurat Zamość i Biała Podlaska to miasta podobnej wielkości.

Xyz *.244.129.3 20-05-2014 08:40

Sory za powielony komentarz, ale przeglądarka mi się zwiesiła ;-)

Siestrzen *.play-internet.pl 20-05-2014 09:20

A no, trzecia Fama w okolicach Warszawy. Mam "nasluch" na Fame z Tomaszowa (92,9FM) i na Fame z Wolomina (94,7FM) i czesciowo "leci to samo", czesciowo jest to samo tylko przesuniete w czasie, ale duza czesc programu rozni sie -inna muza i oczywiscie wiadomosci lokalne. Dla mnie to dobrze ze sie pojawi, bo najprawdopodobniej bede mial nareszcie dobry odbior Famy. Ta z Tomaszowa jest za daleko i odbior tylko mono i to jeszcze czesto trzaski na mono. Poza tym w przyszlosci ma cos byc z Pruszkowa na 92,8FM, wiec sie skonczy podsluch. Z Wolomina jest mocno tlumiona na Warszawe (warunki koncesyjne) i co za tym idzie w moja strone, i jeszcze troche wchodzi Bogoria z Grodziska 94,5FM. Kiedys administracyjnie Siestrzen nalezala do Zyrardowa i nieraz trzeba cos tam jeszcze zalatwic, wiec dobrze bedzie posluchac informacji lokalnych.

Siestrzen *.play-internet.pl 20-05-2014 09:29

A co do Famy z Sochaczewa (94,9FM), to calkiem inna stacja, nie nalezaca do "klanu" Famy. Mam dobry odbior w stereo i slucham od dawna, jeszcze jak byla na 88,6FM, gdzie pozniej pojawilo sie radio RSC ze Skierniewic , a Fame przesunieto na 94,9FM. Co do nazwy, to z Sochaczew nie zastrzegl jej i jakis czas temu gdy pojawila sie Fama w Wolominie byly jakies "zgrzyty". Ale chyba doszli do porozumienia, bo w Sochaczewie dalej uzywaja nazwy Fama.

Siestrzen *.play-internet.pl 20-05-2014 09:42

A co do stacji lokalnych, to bylo super jak nie dzialaly Lazy.Wtedy uzywalem wzmacniacza i mialem bardzo dobry odbior nawet z Lodzi (np. Parady na 96,0FM). Niestety ale po "zainstalowaniu" sie w Lazach PR1 (102,4FM) i PR3 (98,8) z moca po 120 KW trzeba bylo zamienic w antenie wzmacniacz na symetryzator, bo na calej skali mialem tylko te dwie stacje! Co ciekawe z Pruszkowa obiekt Moszna komin EC od nie pamietnych czasow nadawal RMF FM z taka sama moca co PR1 i PR3 -120 KW i wtedy nie "wpychalo" sie nic na skale? A do Pruszkowa mam chyba nawet blizej niz do Laz. Radio Fama z Tomaszowa przy wzmacniaczu odieralo dobrze w stereo.

Siestrzen *.play-internet.pl 20-05-2014 10:18

NEWS!!! Radio Fama Zyrardow ruszy pod koniec czerwca. Taka informacje uzyskalem z redakcji w Kielcach.

Robert *.dynamic.chello.pl 20-05-2014 16:14

Wschodnia część Warszawy i Mazowsza to jest jakaś pustynia w eterze...

Radiofan 87.5-108 *.opera-mini.net 20-05-2014 21:09

Na pewno pustynia? Tam z samego Pkin-u to śmiga tyle stacjii. Tyle co ja moge u siebie WSZYSTKICH odebrac (wliczam w to Np Radio Kielce, Rmf Maxxx, Katolickie Zamosc Podlasie oraz z Chełma. A są w Warszawie takie co nie nadają w samej Warszawie ale można je słuchać.

Radiofan 87.5-108 *.opera-mini.net 20-05-2014 21:17

W Chełmie nie ma katolickiej rozglosni (Procz Radia Maryja, które na 102.8 Mhz ładnie odbieram). Mialem na mysli czestotliwosc 104.9 Mhz a tam nadaje Bon Ton radio.

Krzysztof *.internetdsl.tpnet.pl 23-05-2014 08:09

E-ter białostocki

87,7 MHz Radio Akadera
88,6 MHz Radio Vox FM
89.2 MHz Radio Jard
90.0 MHz Radio RMF Classic
90.6 MHz Radio Eska
91.1 MHz Polskie Radio Czwórka
92.3 MHz Program Pierwszy PR
96,0 MHz Program Trzeci PR
97,5 MHz RMF MAXXX
98,1 MHz Radio Racja
99,4 MHz Polskie Radio Białystok
100,2 MHz Radio RMF FM
101,0 MHz Radio Złote Przeboje 101FM
102,7 MHz Radio Orthodoxia
103,3 MHz Radio i
103,9 MHz Radio Jard II
104,7 MHz Radio Maryja
106,4 MHz Program Drugi PR
107,3 MHz Radio Zet

Pit *.dynamic.chello.pl 23-05-2014 08:28

@Krzysztof . Czemu tam tak pusto między 92.3 a 96?

Ja0306 *.warszawa.vectranet.pl 23-05-2014 08:50

Ja tez wiem czemu pusto.
92,9 MHz Nove Radio Grodno
93,5 MHz Radio 5 Gizycko
93,9 MHz Białystok Wolne Miejsce, konrs ogłoszono pod TOK Fm zapewne
94,4 MHz PR3 Gizycko
94,7 MHz Litwa
95,0 MHz BR2 KK Grodno
95,1 MHZ RMF FM Suwałki
95,3 MHz RMF FM Olsztyn
95,5 MHz Jard 1 Bielsk Podl.
95,7 MHz Radio B.A. grodno

Ja0306 *.warszawa.vectranet.pl 23-05-2014 08:51

92,6 MHz PR2 Giżycko Miłki

Pza *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25-05-2014 21:12

@Ja0306 a może wyjaśnisz dlaczego w Rzeszowie pasmo częstotliwości 92,1-94,9 jest puste (93,6 wolne), co?

Ja0306 *.warszawa.vectranet.pl 26-05-2014 09:21

Taka częstotliwość dobrali, uznali że 93,5 MHz z Bardejowa i Stalowej Woli nie przeszkadza, oraz że 93,8 MHz z Jarosławia i 93,9 z Mielca nie będzie przeszkadzać. 92,0 MHZ PR3, 92,3 MHz PR1 z Mocnego Obiektu, 92,6 MHz Krosno. i tak dalej, 93,9 w Mielcu, 94,1 w Jaśle, 94,4 w Tarnobrzegu. Tyle. 92,9 MHz, 93,2 MHz/93,3 MHz 94,7 MHz by się nadały, 95,0 MHz ma ZET z Leżajska.

Ja0306 *.warszawa.vectranet.pl 26-05-2014 09:24

Jednak ważne tutaj co dalej z 88,4 MHz i 99,5 MHz w Warszawie. Jak szybko nadawcy zaczną nadawać w Grajewie na 93,8 MHz, Białymstoku i Częstochowie pojawi się TOK FM na 93,9 i 95,8 MHz, w Opolu na 99,1 MHz na zajęcie trzeba czekać na Radio PARK pewnie, a może jak ktoś pisał Radio dla mniejszości niemieckiej.

Marcin *.toya.net.pl 26-05-2014 19:42

@Ja0306

Parku nie będzie na 100%. Ogłoszenie jest właśnie na program radiowy uniwersalny, adresowany do mniejszości niemieckiej. I tutaj mogą się ubiegać tylko NOWI nadawcy. :)

Źródło: KRRiT

Abc *.adsl.inetia.pl 27-05-2014 21:36

@Marcin
W 2008 roku w Białej Podlaskiej ogłoszono konkurs na 99.2 FM. Według ogłoszenia miała być to lokalna stacja dla mieszkańców miasta. Dlaczego więc konkurs wygrała stacja adresowana do mniejszości białoruskiej? KRRiT nie trzyma się zasad konkursu? Wydaje mi się to dziwne, bo tak jak mówisz w Opolu "Ogłoszenie jest właśnie na program radiowy uniwersalny, adresowany do mniejszości niemieckiej".

Marcin *.toya.net.pl 27-05-2014 22:10

@abc

Ogloszenie na 99,2 było na program radiowy - uniwersalny więc Radio Racja mogła startować w konkursie. Z Opolem jest wyraźnie napisane, że ogloszenie dotyczy programu uniwersalnego adresowanego mniejszości niemieckiej.
Polecam lekturę strony KRRiT: http://www.krrit.gov.pl/dla-nadawcow-i-operatorow/koncesje/ogloszenia/

I tutaj porównaj ogloszenie dla Opola z 2014 i to dla Białej Podlaskiej z 2008.

Abc *.adsl.inetia.pl 28-05-2014 11:13

@Marcin
Dzięki :-)

Ja0306 *.warszawa.vectranet.pl 28-05-2014 12:09

@Marcin
No to nie doczytałem ale miało to być Radiowy Uniwersalny o Zasięgu Lokalnym/charakterze Lokalnym. Jeżeli na 99,1 MHz ma być Radio Niemieckie to ciekawe jak to będzie gdy to uruchomia, nazwa i program.

Marcin *.toya.net.pl 28-05-2014 12:52

@Ja0306

Miało tak być. Nawet w newsie było tak napisane ale poprawiono. Ale muszę przyznać, że częstotliwość nie jest za dobrze dobrana. Eskę na 99.1 też słychać w woj.opolskim. Poczekajmy na listy wnioskodawców. :)

95,8 w Częstochowie to samo. Tok FM będzie ograniczone do samej Częstochowy.

Abc *.adsl.inetia.pl 28-05-2014 16:26

Masz rację, częstotliwości w Polsce są beznadziejnie podobierane. Przykładowo: jadąc z Radomia do Lublina zakłócają się dwie stacje - ESKA Radom 106,9 FM i RadioZET z Lublina na 107,0 FM. A obie stacje mają dość silne nadajniki.

Pawel *.dynamic.gprs.plus.pl 28-05-2014 19:11

99,1 MHz w Opolu to kolejna, fatalnie dobrana częstotliwość.
Co niektórzy ustalający chyba zapominają o stacjach Czeskich CrOva 99 i E2 99,3 FM.
Zasięg będzie mocno ograniczony do Opola i okolic, a mniejszość niemiecka zamieszkuje dużo bardziej na południe od Opola.

Czyli spodziewamy się programu radiowego typu pasmo śląskie jak w radio Opole, Vanessa czy Park.
No i tuby propagandowej dla partii MN ;/ na Opolszczyźnie.

Ewa *.dynamic.chello.pl 31-05-2014 16:53

O nie! Zagłuszy mi w Opolu Evropę 2.

Pawel *.internetia.net.pl 04-06-2014 14:35

Źle kumasz. Czeska stacja ze względu na silniejszy sygnał i nadawanie z nadajnika położonego w górach - zakłóci Ci niemiecką :)

Marcin *.toya.net.pl 01-08-2014 09:09

Są listy wnioskodawców:
Białystok/Częstochowa dostanie Tok FM
Warszawa dostała już Nostalgię i tak zostanie
Grajewo dostanie radio Nadzieja
Opole nic nie dostanie.


Posting comments after three months has been disabled.