RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!
Jak informują nasi Czytelnicy, w Kwidzynie rozpoczęła się emisja programu RMF Maxxx Pomorze. Sygnał nadawany jest na częstotliwości 88,6 MHz z mocą ERP 0,5 kW. To już piąta częstotliwość słupskiej stacji - po Słupsku (91,5 MHz), Koszalinie (99,7 MHz), Lęborku (102,9 MHz) i Bytowie (101,2 MHz). Na uruchomienie czeka jeszcze częstotliwość 103,9 MHz w Darłowie.
Wcześniej częstotliwość 88,6 MHz była wykorzystywana przez kwidzynskie Radio PM. Rozgłośnia nadawała na niej od października 2003 roku do końca swojego istnienia w grudniu 2004 roku.
To już czwarta częstotliwość RMF Maxxx uruchomiona w tym roku. Półtora tygodnia temu stacja rozpoczęła nadawanie w Nowym Sączu i Krynicy, a w ostatni piątek w Pile. Ogłoszenie z kwidzynską częstotliwością 88,6 MHz ukazało się w Monitorze Polskim 17 kwietnia 2007 roku. W odpowiedzi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły trzy wnioski - Jerzego Kalisza, nadawcy programów Eska Grudziądz i Eska Iława, spółki Eska Nord Sp. z o.o., która pod nową nazwą nadaje obecnie program RMF Maxxx Trójmiasto i spółki Vigor Media Sp. z o.o. - nadawcy programu RMF Maxxx Pomorze.
/pj,dl/

Comments

nexuss 03-02-2009 23:33

A jaki jest orientacyjny zasięg z Kwidzyna?

Użytkownik 04-02-2009 06:52

Ciekawostka - strona Radia PM Kwidzyn nadal działa: radiopm.msi.pl

DJ Diuss 04-02-2009 09:03

No i tym sposobem mamy kolejne RMF-Maxxx aby tak dalej to w eterze oferty radiowej bedzie tylko ta stacja. można by było dać komu innemu koncesje ale po co jak może wziąść to RMF :angry:

pisak32 04-02-2009 09:29

Ciekawe kiedy będzie we włocławku i okolicach?

Mario 04-02-2009 10:24

I w Olsztynie? mamy przeciez wolne 88,1 FM

Przemek B. 04-02-2009 10:47

A kiedy RMF MAXXX zagośći do Siedlec
powinni znieść R. Maryja z RON Siedlce Błonie bo Maryja jest na RTON Siedlce Łosice i w dodatku z większą mocą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :sad: :crying:

DJ. PIOTR7SC 04-02-2009 10:47

Zastanawia mnie co przesadza o wygranych MAXXA moze jakas tajna umowa lub jesli nie wiadomo o co chodzi... krotko mówiac MAXX zabójca lokalnych stacji

DJ. PIOTR77SC 04-02-2009 11:01

jeszcze mało szafy grajacej? jak nie ESKI to MAXXY dla miłosników tego typu stacji: owszem niech beda takie stacje ale nie kosztem lokalnych stacji a jesli naprawde mało to wystarczy właczyc winampa z gotowa playlista i dac na przewijanie. Czyzby mało przekaznikow na Pomorzu , jak juz to niech ma jeden a porzadny nadajnik

Pan Kapitan Włodek Żółw 04-02-2009 12:59

"A jaki jest orientacyjny zasięg z Kwidzyna?"

Przy wyjeździe z Kwidzyna, odbiór zanika już za ostatnią stodołą. ;) Trzeba wtedy ustawić się pod znakiem drogowym "Kwidzyn" - on działa jak swoisty ekran i pozwala odebrać śladowy sygnał. :P

Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać. ;)

maxxxfan 04-02-2009 14:58

Rozbiło mnie poczucie humoru "Pan Kapitan Włodek Żółw".
Ale te mnożenie nadajników to już lekka przesada. Zamiast dać Maxxx-owi jedną częstotliwość z dużym zasięgiem KRRiT woli "wysyp grzybów". Powinni ich jak najszybciej zlikwidować.
A poza tym, to może już wiadomo kiedy Radio Fan ze Śląska przełączy się na Maxxx-a ???

murphy ostrołęka 04-02-2009 15:12

W Ostrołęce MAXXX LUB ESKA mogliby zawitać na 93,4 jest wolne według wykazu lub połączyć się z Łomżą co mają ESKE I MAXXX oddalonej 35 km od Ostrołęki a mieszkańców porównywalnie mniej więcej mamy co Łomża.....z 60 tys osób 120 tys osób by miało możliwość odbioru tych że stacji.....Ewentualnie z maxxx mazowsze mogłoby się połączyć :smile: :smile: :wink:

someone new 04-02-2009 15:56

"No i tym sposobem mamy kolejne RMF-Maxxx aby tak dalej to w eterze oferty radiowej bedzie tylko ta stacja. można by było dać komu innemu koncesje ale po co jak może wziąść to RMF"

a ktos inny sie zglosil?
bylo trzech wnioskodawcow: eska grudziadz, eska nord (teraz rmf maxxx trojmiasto) i vigor (teraz rmf maxxx pomorze), wiec o czym ty czlowieku mowisz?

"krotko mówiac MAXX zabójca lokalnych stacji" - nastepny blyskotliwy wniosek. krotko mowiac, to najwyrazniej nikt tych "lokalnych" stacji nie chce sluchac, skoro ciagle padaja, albo sa przejmowane przez wiekszych graczy...

poza tym z calym respektem dla mieszkancow kwidzyna, ale miasto jest po prostu zbyt male, aby mogla sie tam utrzymac stacja lokalna, czego przykladem jest wlasnie PM, ktory nie zostal "zamordowany" ani przez Eske, ani przez RMF, tylko przez realia rynkowe.

tdchudy 04-02-2009 16:37

czy ktoś zna datę startu RMF MAXXX Śląsk ? :crying:

Ciekaw też jestem kiedy MAXXX zacznie nadawać na nadajnikach w Kłodzku i Darłowie.

tdchudy 04-02-2009 16:41

do maxxxfan:
Popieram to co mówisz!
W ogóle to niesprawiedliwe że ESCE dają mocniejsze nadajniki a MAXXX będzie musiał cały czas sobie kolekcjonować. :angry:

Tomasz - Ostrów FM 04-02-2009 16:48

do tdchudy

Wybacz ale nie mogę się powstrzymać :angry: Przed napisaniem kolejnego komentarza proponuję zapoznać się z podstawowymi prawami rządzącymi polską radiofonią, procedurami uzyskiwania częstotliwości, przydzielania mocy na danych obiektach i tak dalej i tak dalej... Nikt nie przydziela tej czy innej stacji mocniejszych (słabszych) nadajników, zarówno Eska, RMF Maxxx jak i pozostali Nadawcy przystępując do konkursu o daną częstotliwość znają parametry techniczne przyszłej nowej lokalizacji i tym samym zgadzają się na takie a nie inne warunki. Krótko, zwięźle i na temat.

tdchudy 04-02-2009 16:48

Ciekawe czy też RMF MAXXX Pomorze będzie też nadawało w Kołobrzegu :wassat:

admin 04-02-2009 17:38

tdchudy przestan spamowac o tym Maxxxie

Blekitny 04-02-2009 18:27

Do someone new:
Nie podzielam Twojego zdania w kwestii wielkości miejscowości. Jeśli za robienie radia bierze się ktoś, kto nie ma o tym pojęcia i radio postrzega jako biznes, to nawet w największej aglomeracji nie odniesie sukcesu. Czy Ostróda, Chojnice, Sochaczew, Opatów są większe od Kwidzyna? Jasne, że nie, a mimo to na tych rynkach działają lokalne rozgłośnie od lat i niektóre z nich rozrastają się stając się regionalnymi. Jak się chce to można.

Olo 04-02-2009 18:50

Tak czytam i rzbrajają mnie wasze wypowiedzi na temat niszczenia lokalnych stacji.W dobie kryzysu,który pochłania nasz kraj coraz bardziej i zapewne jeszcze troche to potrwa zanim chociażby dosięgnie dna,te stacje niemają szans przetrwać.Gdyby przynosiły zadowalające zyski,zapewne niezostały by sprzedane.Tak pozatym to może zaczniecie wspierać prywatnymi środkami,oddając powiedzmy część swej wypłaty na utrzymanie jeszcze istniejących stacji.Nieczarujmy się,przecież wasz gust niejest wstanie zapewnić tym stacjom utrzymanie,a co zatym idzie nieutrzymają się reklamodawcy.

DJ. PIOTR77SC 04-02-2009 21:35

Znów lepiej oprzec to o kryzys?PR pada A MAXX wykupuje stacje wygrywajac koncesje lub przejmujac stacje przeciez za tym stoi zachodni kapital lepiej dac mlodym szafe grajaca niz stacje uniwersalne .NIe dlugo na placu zostanie Agora Broker ZPRY i kto kogo łyknie?

murphy ostrołęka 05-02-2009 10:02

93,4 K [Pula KRRiT] RTON Ostrołęka *Kopernika* OST MAZ 1,00 V D

Mam pytanie do was co to znaczy ze jest pula krrit i ogłoszenie krrit????pula czy ogłoszenie jest bliżesz końca finalizacji danej czestotliwosci???gdzie mozna dowiedziec sie gdzie jest konkurs na dana czestotliwosc i kto bierze w niej udzial????z góry dziękuje za odpowiedz

Piotrek 05-02-2009 11:31

Do Tchudy MAxx sieje np ze Świętego Krzyża (to nie jest mały nadajniczek) zaś Eska w tym regionie zbiera (Eska Radom, Eska Kielce Eska starachowice) więc nie pisz że ESKA jest gorzej traktowana. Obie "szafy grające" zgarniają kolejne stacje ale ostatnio Eska chyba nie ma kasy na inwestycje (nadajnik w Siedlcach uruchamiają juz od 1,5 roku - może to dlatego że ta stacja powstanie od podstaw a nie jako łyknieta stacja lokalna).

maxxxfan 05-02-2009 12:08

No, sieje nieźle RMF Maxxx ze Świętego Krzyża na 106,5. Kiedyś jechałem samochodem z Katowic do Radomia i już mi się udało złapać Maxxx-a na wysokości Szczekocin, w ten sposób przejechałem niezły odcinek bez regulowania swojego radia. Ci na pomorzu to chyba co kilkanaście kilometrów muszą regulować częstotliwość by nadal słuchać Maxxx-a

Piotras 05-02-2009 12:15

Rmf Maxxx ze św.Krzyża na 106,5fm słychać nawet w łowiczu woj.łódzkie. nieraz nawet czyściutko z rds:)

Krzys 05-02-2009 12:53

wiecie co? Tak naprawde dzisiejsze "radio" to sprawa polityczna...RMF,ZET,RMF MAXX i ESKA - w kolko to samo stajac sie dla siebie konkurencją o nieepowtarzalnym wymiarze...Chodzi o robienie OGROMNYCH pieniedzy...ESKI nie da sie sluchac...Ludzie ktorzy tam rpacują robią z siebe błaznów..jeden kawalek prezentowany jest w ciagu dnia do 20-tu razy...Panmiętam ESKE zza czasów lat 90-tych - to było RADIO..oraz RADIO KLAKSON z WROCLAWIA 106,1...dzisaj ROXY FM - żenada...TAK NAPRAWDE tworze sobie swoje radyjko ppniewaz posiadam mnówstow doskonałej muzyki która nie ejst puszczana w zadnej innej stacji radiowej w Plsce na FM a w internecie puszcana jest tylko muzyak z okrgu danego tematu muzycznego...pozdrawiam

Blekitny 05-02-2009 13:31

I Twojego radyjka słucha 30 userów, a grającej w kółko to samo Eski 3 mln. Które więc radio jest lepsze?

DJ Diuss 05-02-2009 20:17

Hmm ja wole teraz posłuchać radia gdzie leci docelowa muzyka słuchacza(np. 30osób)niż eske(104,9). słuchałem eski dość długo ale to nie na moje nerwy poprostu przełanczam fale lub włączam internet.

tdchudy 05-02-2009 22:21

@DJ Diuss:
Ja z ESKĄ miałem to samo. Po roku słuchania odechciało mi się słuchania ESKI.

tdchudy 05-02-2009 22:24

@piotras:
W Łowiczu przy antenie zewnętrznej też jest możliwy odbiór MAXXXa z Warszawy PKiN
95,8 FM :wink:

Krzys 05-02-2009 22:54

do BLEKITNEGO...ESCE przypisalbym imie "PROPAGANDA",,,a ze mamy glupie spoleczenstwo ktore chcialo autostrad euro 2012 to mamy efekt jaki mamy...czyli ESKOWE wiezenie..rowniez doloze do tego EREMEFOWE ORAZ ZETKOWE

Blekitny 06-02-2009 10:29

Do DJ Diuss:
No i Ci którzy "przełanczają" zostają przy radyjkach internetowych, a ci którzy ewentualnie przełączają słuchają Eski. Wszyscy są zadowoleni, wszak to wolny kraj i każdy może słuchać czego chce.

Do Krzys:
Ale o czym Ty do mnie piszesz? Na Rydzyka mówią, że omamia tłumy, teraz twierdzisz, że Kozioł robi to samo... Sądzisz, że mamy tak głupie społeczeństwo, które nie potrafi odróżnić dobrego od złego?fałszu od prawdy?czarnego od białego??? Jeśli polskie społeczeństwo wolałoby zróżnicowaną muzykę w bazie np 1000 utworów to sądzisz, że Kozioł czy Kozyra nie zrobiliby takiego radia bo Ich nie stać? Oni robią to czego ludzie chcą, a efekty widać. Jeśli się pomylą jak Kozyra z Radiostacją, to modyfikują to tak długo, aż osiągnie zadawalające efekty. Nie rozumiem więc tej czczej pisaniny.

Piotras 06-02-2009 10:56

tdchudy skąd o tym wiesz ze jest mozliwy tez odbior z pkin??

tdchudy 06-02-2009 11:36

@piotras:
odpowiedź na twoje pytanko: nadaje.com
w menu kliknij miasta i wyszukaj Łowicz. Na samej górze naciśnij wykaz wszystkich stacji. :wink:

tdchudy 06-02-2009 11:37

Mnie nadaje.com nigdy niezawodzi

d 06-02-2009 17:08

kiedy wreszcie ślask?

mati 06-02-2009 18:57

Chciałbym zapytać kiedy wreszcie odpalą Rmf maxxx na 103,9 MHZ w Darłowie ? w listopadzie zapadła decyzja i jak do tej pory to cisza..z góry dziękuje za info

tdchudy 06-02-2009 19:04

ciekawe kiedy MAXXX wystartuje także w Ciechanowie? Na internecie dzisiaj szukałem jakiś informacji. I pisało że wystartuje w 2008 roku. A ten rok minoł i co? ECHO!

Piotras 06-02-2009 20:05

@tdchudy-tak to prawda maxxxa mozna słuchac w łowiczu takze z pkin na 95,8fm.. Ale nie wszystkie stacje które są wymienione na nadaje.com dla miasta łowicz da, sie odebrac w rzeczywistosci w łowiczu, bo na nadaje.com zawarta jest teoria i szacowana odleglosc pokrycia sygnalem.. a odbiór fal radiowych moze byc u kazdego inny..Pozdrawiam

Piotras 06-02-2009 20:14

Ciąg dalszy:..np: na nadaje.com jest ze w łowiczu odbiór radia warszawa wynosi 2/5.. a w rzeczywistosci słychac tylko przepierdywania.. a to przez to ze nadajnik radia Maryja z Płocka "wygryza" radio warszawa bo ich częstotliwosci są zblizone radio warszawa 106,2(1,00KW) a Maryja 106,3(60,00KW)

tdchudy 06-02-2009 21:41

Może i masz rację. To chyba polega na tym samym że nadaje.com pisze że ESKA Wrocław jest dobierana w Siemianowicach Śląskich przy antenie zewnętrznej a u mnie przy antenie zewnętrznej na 104,9 fm pierdzenie

Piotras1994r@wp.pl 06-02-2009 23:07

no to zalezy jaką te antene masz ze wzmacniaczem czy bez i jaki odbiornik:P

Piotras 06-02-2009 23:09

ups pomylka podalem email zamiast nicku:)

tdchudy 06-02-2009 23:48

@Piotras1994r@wp.pl:
Bez wzmacniacza, a odbiornik to wieża marki philips. :smile:

Olo 07-02-2009 07:55

Codo nadaje.com to wogóle brak słów,niewiem kto to sporządał,ale np.w wałbrzychu nieodbiera 90.9fm.W lubinu RMF najlepiej odbiera na 100.8fm,a podane są np.96,1 gdzie jest śladowe,lub 94.8fm którego prawie wogóle nieme ze względu na plusa 94.9fma :) .I wiele innych takich przypadków występuje :)

harrygo 07-02-2009 22:26

Chełmno stereo z rds jakość na 4+ :laughing:

krzys 12-02-2009 00:15

najlepsze polskie radio znin!!!!!!!!!

Mariusz 12-02-2009 10:25

A wiecie kiedy maxx powstanie na mazurach? Mamy tyle wolnych częstotliwosci np.w Olsztynie,czyżby nikt sie o nie niestarał? :angry:

daf 12-02-2009 11:12

Eske Olsztyn macie to jest podobne do maxxx-a w innych miastach tego i tego nie ma.... :angry:

krzys 12-02-2009 20:42

juz jutro rmf maxxx slask 13luty

michno 15-02-2009 17:24

A Mazury? Niech Maxxx zagra w Giżycku mamy tylko Planetę FM..

tdchudy (i love MAXXX) 17-02-2009 21:24

@michno:
Spoko wodza. Na pewno prędzej czy później MAXXX zawita Giżycko :wink:

gosc356 21-02-2009 19:17

jaki ten kraj jest poje.any i ta cala krajowa rada radiofoni i telewizji,doprowadzil do tego ze wszedzie bada tylko jakies glupawe eski,zetki,planety ,maxxxy ,a lokalnej typowo stacji w takim np trojmiescie to juz zero,wszedzie tylko to samo graja,az zle sie robi od tych wszystich stacji,gdyby nie net to by niczego niemogloby sie sluchac,piraci laczmy sie,male stacje niestety w eterze zsistniec niemoga,wiec laczmy sie piraci,wolnosc i mejce w eterze dla kazdego!

dariusz 21-05-2009 10:51

Eska to Eska a MAxxx to MAXXX... Więc nie porównuj tych stacji.


Posting comments after three months has been disabled.