RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!
W poniedziałek 19 grudnia br. do programów Telewizji Polskiej obecnych w MUX-1 dołączyły kanały ESKA TV i Polo TV. Oba należą do spółek powiązanych ze Zjednoczonymi Przedsiębiorstwami Rozrywkowymi. Na uruchomienie czekają jeszcze TTV i ATM Rozrywka, choć - jak podaje Gazeta Giełdy Parkiet - możliwe, że ten ostatni jednak nie powstanie.
Obecnie MUX-1 nadawany jest z pięciu lokalizacji - Rzeszów/Sucha Góra (kanał 42, częstotliwość 642 MHz, moc ERP 18 kW), Warszawa/Raszyn (kanał 58, 770 MHz, ERP 100 kW), Wisła/Skrzyczne (kanał 62, 802 MHz, ERP 25 kW), Zielona Góra/Jemiołów (kanał 45, 666 MHz, ERP 80 kW) i Żagań/Wichów (kanał 45, 666 MHz, ERP 50 kW).
/mkb/

Comments

Raul 20-12-2011 08:38

Eska TV - jeszcze ujdzie (kwestia gustu), Polo TV - porażka. "Zapełnianie" MUX-ów na siłę przynosi coraz gorsze efekty. Jakby nie było niczego lepszego. Kto przydzielał te koncesje? U-TV prawdopodobnie nie powstanie i kolejne pasy łowickie jak PULS2 w MUX-2.

FReeQ 20-12-2011 09:07

Jak dla mnie jedno i drugie to porażka... Eska to ogłupiacz dla pokemonów, pod postacią "radia" i "tv".

Raul 20-12-2011 09:11

@FReeQ: Nie chciałem aż tak tego ujmować ale zgadzam się.

Radiofan 87.5-108 20-12-2011 10:05

Przydały by się w muksie takie kanały jak HBO , Hallmark lub inny kanał filmowy, a tym co rezygnują zanim zaczną nadawać to ja karę proponuje 1 miliard zł, i przeznaczyć te karę na rozwój tv cyfrowej.

Raul 20-12-2011 10:28

@Radiofan 87.5-108: Z tą karą dla rezygnujących to całkiem dobry pomysł, ale jak to wcielić w życie?

Radiofan 87.5-108 20-12-2011 11:12

Tego to nie wiem jak tę karę wcielić w życie ale od czego są ludzie w KRRiTV?. Najprostszym rozwiązaniem według mnie by było wprowadzenie takiego zdania: Chętnych na nadawanie w mux 1 ostrzegamy iż za wycofania się z nadawania zanim się zacznie nadawać grozi karą 1 miliarda zl, który to zostanie przeznaczony na rozwój innych kanałów tv. Przepis ten nie ma zastosowania dla tych co zaczeli nadawać ale z jakiś tam powodów (można by je wyliczyć) zrezygnowali. Wówczas to pozostali by ci którzy faktycznie mają siły i środki żeby nadawać a już kto dostanie miejsce to KRRIT decyduje. Jak to egzekwować i czy to możliwe to już niech prawnicy o tym pomyślą.

Tig 20-12-2011 11:26

Te POLO to będzie niezły wstyd na euro2012. Przyjadą ludzie z europy u tu taka szmira... Dla mnie treść tego kanału nie różni się od planszy kontrolnej jaka była wcześniej.

maxxxfan 20-12-2011 11:27

Jak komuś nie pasuje to nie musi oglądać, nie ma takiego przymusu;)

Radiofan 87.5-108 20-12-2011 11:58

Polo tv to szmira i wstyd będzie... Większym wstydem będzie infrastruktura brak dróg hoteli noclegów... Kanał tv to rzecz gustu. A jak jakiemuś bogatemu biznesmenowi spodoba się Polo tv i zechce tu zamieszkać i fabryki budować? Różne gusta mają ludzie.

ABCD 20-12-2011 12:52

Nareszcie TV DISCO POLO - POLO TV. :)

Esse 20-12-2011 22:14

@Radiofan 87.5-108 - Wszedłbyś w jakikolwiek interes wiedząc, że za jakiekolwiek problemy (czyli stratę tak czy siak) będziesz obciążony dodatkowo 1 mln złotych? Zastanów się co piszesz. Zgadzam się, że te zabawy z koncesjami dla przypadkowych stacji to skandal, ale takie pomysły z 1 mld złotych to demagogia. Kto by później wydawał ten 1 mld? Państwo? TVP? Jakim prawem i komu?

W konkursie powinna być określona kaucja, niekoniecznie w gotówce, która przejdzie na rzecz Skarbu Państwa w przypadku rezygnacji z multipleksu, ale też bez przesady, tak aby zrekompensować mniejsze przychody z częstotliwości i koszty konkursów.

Radiofan 87.5-108 20-12-2011 22:40

Z wysokością kary pieniężnej to za bardzo przesadziłem bo w sumie jak by tak owa groziła to analogowe nadawanie czekało by nas do końca świata, a tego nie chce nikt z piszących te komentarze. Mam pytanie : czy wszystkie stacje co startowały w konkursie na naziemne w Mux1 to wcześniej nadawały jakiś program? Słyszałem coś o Esce tv (moge ją odbierać w telefonie ) i o Polo tv reszty stacji nie znam bo nie mam anteny satetlitarnej.

grz 21-12-2011 00:07

Ta POLO wymiata, "Kto poliże, temu stanie, zrobisz loda chłopakowi łoo łooo" taki tekst z samego rana zespołu Boys. Kicz...ja tam nie mam nic do disco polo, ale oni na siłe robią nowe przeboje, moim zdaniem starych wystarczy :tongue:

polinełusz 21-12-2011 00:39

a moim zdaniem POLO TV to strzał w 10
to bedzie kura znoszaca złote jaja

ABCD 21-12-2011 08:54

Moim również. Zgadzam się z Przedmówcą.

Radiofan 87.5-108 21-12-2011 10:22

Jestem za Polo tv tylko niech piosenki sprośnej treści puszczają w nocy tak jak inne stacje filmy erotyczne. Mogli by dać w muksie jakąś też religijną stacje typu Trwam lub Religia tv. Był by wtedy muks i do tańczenia i dla modlenia. I babcie by były zadowolone i wnuki.

enejt 21-12-2011 17:00

"O gustach się nie rozmawia", bo "co komu miłe może być i na pół zgniłe":) tyle sądzę nowych kanałach w MUX1. Ale gdzie są programy dla bardziej wymagającej widowni. Może na przeciwwagę ogłupiającej eski dodaliby kanał edukacyjny (choćby na prędce wymyślony przeze mnie edukacjaTV) lub jakiś istniejący.

enejt 21-12-2011 17:10

poza tym jeśli polotv ma puszczać tylko discoPolo to gdzie jest obiecywany kanał z filmami Polskimi??? skoro ATM penie byłby chłamowym teleturniejowym kiczem więc może to i lepiej bo zwalnia się miejsce na coś bardziej ambitnego (np. tematyka podróżniczo-historyczna) DLACZEGO TELEWIZJA MA SIĘ KOJARZYĆ ZE STRATĄ CZASU I MEDIUM DLA TZW. POLSKI "B" ??? Decyzja KRRiT pogłębia tylko ten głupi trend.

Kluska 21-12-2011 20:22

A czemu ww. badziewia nie lecą również z PKiN-u?

Tomasz-Szczucin 21-12-2011 21:22

Hmm nigdy nie sądziłem, że cofniemy się z TV o niemal 20 lat do tyłu czyli do czasów gdy w owym czasie w POLSACIE królowało Disco Polo no ale cóż nie ma co narzekać i trzeba przejść do porządku dziennego. Z tego co widzę, to na analogu mamy 5 kanałów i w święta nie ma za bardzo na czym oka zawiesić, a na cyfrowej mamy 12 (MUX1+MUX2) i również nie lepiej się zapowiada.
Ludzie, a czy do czasu uruchomienia PULS2 i ATM TV (jeśli w ogóle wystartują) nie lepiej byłoby włączyć TVP HISTORIA i KULTURA??

Stefan 21-12-2011 22:32

@Tomasz-Szczucin: TVP Historia i TVP Kultura są w MUX-3.

enejt 21-12-2011 23:10

racja! a wprowadzenie ambitniejszego mux3 na teren całego kraju planowane na 2014r! porażka...

Ktoś kto jest instalatorem TV 21-12-2011 23:53

Dla malkontentów czy wy myślicie że wszystko jest na 100% gotowe tylko włączać dane kanały - nie da się 1. jest już rezerwacja np Puls2 Fakt nie nadaje ale inny od tak sobie nie może nadawać bo nie ma uwarunkować technicznych tzn z jakim debitem czyli szybkością ma nadawać a to jakim typem fonii mógłbym wyliczać wiele takich przyczyn z tym że tego za chiny ludowe w polskim wydaniu NIE ZROZUMIECIE wkurza mnie takie gderanie jak za grosz n ie macie ludziska pojęcia kiedyś kiedy już zostanie na 100% wyłączony analog zaczną porządkować wszystkie MUXy od 1 do 3 plus kolejne (dodam że w zarządzeniu dla odbiorników DVB-T jest wzmianka że mają uwzględniać kanały kodowane czytaj np HBO który pojawić się może w MUXach od 4 do np 7 i będą przemieszane z kanałami FTA czyli niekodowanymi więc nie narzekajcie jedynie trochę czasu jak to w Polsce to może zająć bo i tak proces jest opóźniony minimum 3 latka . :wink:

Radiofan 87.5-108 22-12-2011 07:41

Jak nie mamy narzekać jak jesteśmy Polakami i lubimy narzekać.

enejt 22-12-2011 10:31

wypraszam sobie malkontentctwo!!! tak do wiadomości jestem człowiekiem z branży i wiem że multiplex to nie wielkanocny koszyk! a ponarzekać mogę i mam do tego prawo bo malkontentami tutaj są ludzie z KRRiT którzy takie a nie inne decyzje podejmują, a po wyborze programów wynika jedno że poszła gruba kasa na łapówki. 2 polityczna KRRiT nie umie napisać rozsądnej umowy i wyegzekwować założeń! bo zamiast kanału z Polskim filmem dostaje DiscoPoloNonStop. I nie wciskaj mi kitu że jedna z najinteligentniejszych nacji na świecie nie potrafi przekonwertować dźwięku z MP3 na AC3 czy odwrotnie. Błagam! brak uwarunkowań technicznych? a kto je powinien założyć? jeśli nadajemy komuś kanał to od razu musi otrzymać warunki techniczne i tyle. Jak nie potrafi spełnić jego problem. Kanał idzie do kogo innego. Nie mam tu pretensji do biednych techników którzy pewnie teraz nocki zarywają na centrach nadawczych żeby ten bałagan KRRiT i MI uporządkować.

Piotrek 22-12-2011 11:39

Pamiętacie jak swego czasu CANAL+ nadawał naziemnie w analogu?? Ja pamiętam bo oglądałem bajki z odkodowanej godzinie :-) Teraz też sądzę że taki CANAL+ ma chrapkę wejść z DVB-T ale nie nadawałby tam za free... Więc zdecydujcie sie narzekający - chłam za darmo czy kodowana telewizja za kasę...

A Rydzyk juz nawołuje w swoim radiu o wykluczeniu społecznym bo ich w multipleks nie wrzucili - spoko jak ATM Rozrywka nie wystartuje to wejdzie Rydzyk i dużo babć zrezygnuje z analogu ku ogólnej uciesze władz naszych które nie będa musiały przeznaczać pieniędzy na dofinansowanie STB i akcje marketingowe "nowej cyfrowej technologii"

Piotrek 22-12-2011 11:42

inna grupe przekonają mecze euro 2012 i Olimpiada w HD dostępna za darmo tylko z NTC

Radykał 22-12-2011 17:32

No właśnie - gdzie są w muxie takie stacje jak Canal+ i Polonia1? Jeszcze niech Raiuno wrzucą (bo w Krk kiedyś było). Po co w dwóch muxach TVP 1, 2 i Info? Po co Puls 2 skoro nadaje paski? Mogliby wrzucić TV Trwam i TVN24. Acha i jeszcze poproszę o Cartoon Network. A TVP Historia zamieniłbym na TVP PRL, żeby oprócz Dziennika Telewizyjnego zobaczyć wszystkie stare programy i filmy.

Radiofan 87.5-108 22-12-2011 18:49

Przydała by się większa pojemność muksa. Taka żeby każdy chętny mógł nadawać. A też taka żeby zadowoliła każdego telewidza te 8 kanałów to stanowczo mało.

Maro 22-12-2011 19:03

:laughing:pierwszy raz RMF i ZETKA w tyle :laughing:!!! A tak się zażegnali że uruchomią TV!!!!!!

Szymon 22-12-2011 20:19

Co do Eski TV to dobrze nawet, że jest. Co do Polo TV - nie chcę oglądać kolesi śpiewającym o niczym.

Wolałbym tam widzieć TV Disco (mała ilość DP, więcej Eurodance i muzyki z 70's, 80's i 90's) lub TV Trwam (telewizja dla starszych, im też się coś należy od państwa).

Szymon 22-12-2011 20:24

@Radiofan: więcej kanałów to gorsza jakość - tak jak na satelicie.

NO chyba nie chcesz 14 kanałów i jakość jak CSB TV (format 16:9, bitrate: 1,5 MBit/s, pikseloza robi się już przy mało dynamicznych scenach).

michalzgierz1989 23-12-2011 01:27

Polo TV to dopiero teraz rozpędu nabierze inne stacje będą daleko w tyle jeśli chodzi o oglądalność Osoby starsze tylko takiej muzyki słuchają

Radiofan 87.5-108 23-12-2011 12:23

Nie tylko starsze osoby słuchają disco polo ale też i młode.

Michta 23-12-2011 15:16

Skoro ATM Rozrywka nie powstanie w to miejsce proponuje dać np. RODIN TV itp. inne kanały mogą zepsuć ta beznadziejną naziemną telewizje cyfrową.

wojtass 24-12-2011 02:04

uwazam zeby dali vive ! bo polo tv to przelaczam na nce odrazu

strowger 26-12-2011 08:47

@wojtass: Viva nie posiada polskiej koncesji - nadaje na czeskiej.

Szymon 26-12-2011 11:25

Michta: ty chcesz jeszcze większego śmiecia z jeszcze gorszą jakością? Sobie żarty stroisz czy co?

Radiofan 87.5-108 26-12-2011 18:37

Muksy powstają a to dopiero początki. Narazie odbiór analogowy mam dobry, choć mniej kanałów mam. Tylko się zastanawiam się ile mniej bo z matematyki wychodzi mi że ok 12 kanałów a z logicznego punktu widzenia znacznie mniej bo dublów, i kanałów typu Puls- powtórka to nie liczę. Jak zaczną poważnie nadawać to kupię nowy telewizor...

San Rafael 29-12-2011 20:58

Mnie martwi co innego - DUBLOWANIE TVP1 TVP2 TVP INFO w MUX1 i MUX3. Czy to konieczne?

Raul 30-12-2011 00:04

@San Rafael: Podobno tak, do wyłączenia analogu. TVP w MUX-1 do 27 kwietnia 2014 roku, żeby po wyłączeniu analogu po 31 lipca 2013 nie utraciła zasięgu.

wojtass 09-01-2012 17:12

@strowger a masz racje, sprawdzilem sobie :smile:

tomi 16-01-2012 12:56

Mam nadzieje że jak najszybciej MUX-1 wystartuje w Częstochowie bo nie mogę się doczekać kanałów POLO TV.

Mateusz Pluta Kłodzko 10-05-2012 20:52

Ja mam tak:
Dostałem na urodziny dekoder NTC(Naziemnej telewizji cyfrowej) Do przedwczoraj miałem 8 programow Polsat,TVN,TV4,TV plus,TVN7,PLUS 2(NIEDZIAŁA),TV6,Polsat Sport Nevs teraz mam Polsat,TVN,TV4,TV plus,TVN7,PLUS 2(NIEDZIAŁA),TV6,Polsat Sport Nevs,ATM Rozrywka TV (5 seriali i 2 teleturnieje Przez cały dzień pokoleji czyli:Daleko od noszy X2,Rodzina zastępcza plus,Agentki,Pierwsza miłość,Awantura o kase,Gra w ciemno,Daleko od noszyX2powtórka!!!...)Ale słyszałem że ATM Rozrywka TV ma sie rozwinąć jak polsat!!!(świńskie cyce odgapiaja)Tvp info Wrocław,tvp1,tvp2(Ma być TVP1HD,TVP2HD)ESKA TV,POLO TV Mają być jeszczeTvp Historia,Tvp kultura

Mateusz Pluta Kłodzko 10-05-2012 20:56

Aha chciałbym prosić założycieli NTC prosić o wprowadzenie kanałów
Disney XD
Disney czanel
zamiast Polo tv+TV Trwam dla starszych osób
Catnork Network


Posting comments after three months has been disabled.