RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!

W piątek 9 grudnia br. w godzinach porannych do listy kanałów obecnych w MUX-3 dołączyła TVP Polonia. Tym samym jest to już siódma pozycja w multipleksie Telewizji Polskiej - po TVP 1, TVP 2, dwóch wersjach regionalnych TVP INFO, TVP Historia i TVP Kultura.
Aktualnie MUX-3 nadawany jest z Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Elbląga, Gdańska, Gorzowa Wielkopolskiego, Iławy, Katowic, Kielc, Krakowa, Legnicy, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Opola, Piły, Płocka, Poznania, Rzeszowa, Siedlec, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Szczegółowe dane dotyczące emisji w wykazie DVB-T.


Comments

Edek z doliny kredek 13-12-2011 07:06

Bardziej zacofanej tv nie dało się włączyć! Same szmiry i stare programy wałkowane od wielu lat w tvp.

Wygoda293 13-12-2011 13:28

Ale się wysiliła telewizja polska :laughing: A gdzie tvp sport,czy tvp seriale? To jest telewizja publicza :laughing: Prezesi mają duże wypłaty za abonament....

V 13-12-2011 14:45

:laughing: brawo dla was entuzjasci dvb-t powinni wam puscic tvp powtorka anie tvp sport i nigdy hd jeszcze docenicie to co chwalicie

jets 13-12-2011 14:50

MUX 3 z Lublina ? Gdzie ? U mnie w Lublinie cisza - może z Lubina ? :sad:

panna nikt 13-12-2011 16:37

Bardziej interesuje mnie jak bedzie to wielkie tvp1 hd wygladac - to dopiero bedzie smiech na sali :laughing:.

xd 13-12-2011 17:02

bzdura, to było 9 grudnia 2011

piotr51 13-12-2011 17:15

Podobno to niespodzianka ze strony TVP, że wrzucili do MUX-a3 TV POLONIE. :laughing:

BUŁA 13-12-2011 17:41

Niektórzy by chcieli klan i plebanie woleli ogladac od pierwszego odcinka.

Radiofan 87.5-108 13-12-2011 17:56

A no jest Mux3 w Lublinie tyle że nadawanie jest ukierunkowane na wschód i moc nadajnika jest 700Wat. W związku z tym sygnał Mux 3 odbierają np Świdnika a nie odbiera tego sygnału połowe mieszkańców Lublina. Ja mieszkam ok 10Km na zachód od Lublina i odbieram na tym kanale (25) Jedynkę z Ryk (analogowo).

Radiofan 87.5-108 13-12-2011 18:17

Może i są powtórki ale dzięki temu nie trzeba w kalendarz zaglądać bo np jak puszczają Kewina... to wiadomo że idą święta Bożego Narodzenia, a jak puszczają Znachora to Święto Zmarłych.

radioodbior 13-12-2011 23:05

Chyba lepiej TVP Polonia niż TVP Seriale, wam to nigdy nie dogodzi

Radiofan 87.5-108 14-12-2011 10:37

A to na Mux 3 muszą być tylko kanały dla Tvp?. Jak sobie nadawca nie daje rady zapełnić muxa i kombinuje z dwoma wersjami tvp INFO to może trzeba by POzwolić na nadawanie i drugiemu nadawcowi np tv Trwam, lub innemu porządnemu nadawcy (temu co nie stchórzy tuż przed uruchomieniem muxa jak to miało miejsce w przypadku mux 1, ).

аз 14-12-2011 13:52

Sashka Kozlov, кай бядкон лдьгн хативо&#
1102; ты, прикон гназ!

robert1971 14-12-2011 14:04

okolice rzeszowa brak tvp kultura,historia i wspomnianej poloni co się dzieje !!!

Tom 14-12-2011 16:43

Do robert1971 TVP KULTURA, HiSTORIA, POLONIA jest nadawana z Rzeszów-Baranówka MUX-3 kanał 35 moc 0,5 KW.

moooooooooooooooooooooooooooooooooooo 14-12-2011 22:52

Trochę bez sensu.
Program skierowany do osób mieszkajacych za granica nadawać na obszarze kraju.

DVBT 14-12-2011 23:52

A Z SENSEM BYŁO WYŁĄCZAĆ TV ORT1 ?

Wasilij 15-12-2011 11:41

Perwyj kanal (dawny ORT) posiada prawa do nadawania szeregu filmow i transmisji sportowych tylko na teren Rossii. Dla innych krajow sa dostepne via satelita wersje miedzynarodowe, na ktorych sa nadawane te same programy co na wersji dla Rossii, jedynie zagraniczne filmy i transmisje sportowe sa zastepowane czyms innym. W Polsce mozesz ogladac Perwyj kanal Europa z satelity Hot Bird 13. Na nadawanie naziemnie nie licz, poniewaz w kazdym cywilizowanym kraju w sygnale naziemnym nadawaja tylko programy krajowe, nie ma mowy o marnowaniu czestotliwosci dla kanalow zagranicznych. Pozdrawiam. Wasilij

Radiofan 87.5-108 15-12-2011 13:10

No to by było dziwne jak by w muksach 1, 2, 3, nadawać sygnał telewizyjny inny niż w języku Polskim. Ciekawe czy Niemcy lub inny kraj w Uni Europejskiej nadaje w swoich muksach telewizje w języku Polskim np Polsat lub którykolwiek kanał Tvp?

moooooo 15-12-2011 15:12

@DVBT : cześć Adamie z Nowego Modlina
Tak było sęsem wyłączać ORT1 z Pekinu!
Ile jeszcze po upadku totalitarnej komuny mielśmy być rusyfikowani ?
A czy rząd Sowiecki retransmitował kanał TP1 w Moskwie? NIE !
@Wasilij : bardzo ładnie piszesz po polsku.

Sfinx.Slask 15-12-2011 15:12

@ Radiofan oraz Wasilij
Inne kraje transmitują TV w obcych językach. Przykład : TVP Polonia jest obecna na Litwie, Ukrainie i w Berlinie (DVB-T), nadawana dla mniejszości polskiej oraz Polonii. Dlatego na Górnym Śląsku (gdzie zamieszkuje mniejszość niemiecka) w DVB-T powinien znaleźć się kanał publiczny TV niemieckiej (ARD lub ZDF). Twierdzenie że w każdym cywilizowanym kraju nadają naziemnie tylko programy krajowe to delikatnie mówiąc bzdura na kółkach - jest dokładnie na odwrót, tzn. w cywilizowanych krajach powinny być (i są) dostępne programy sąsiadów, mniejszości oraz zagraniczne (patrz Berlin).

markus 15-12-2011 15:34

Po co TVP Polonia skoro mieszkamy w Polsce? Przecież to kanał z przeznaczeniem dla rodaków mieszkających za granicą.

Radiofan 87.5-108 15-12-2011 17:47

Czy nie można jakiegoś muxa przeznaczyć specjalnie dla mniejszości jeden mux a niech by nadawało w nim kilka zagranicznych stacji np Niemiecka, Angielska, Rosyjska, Ukraińska itp. Przy okazji ci co języków uczą by na tym skorzystali.

dolf 15-12-2011 20:42

Ale czy krajowa by dobrze skorzystała. :laughing:

dolf 15-12-2011 23:31

Złapałem Jakieś radio Cias Rock na 89.5 Fm :tongue:

dolf 15-12-2011 23:37

Sprostowanie Radio Cas 89.5 Trinec Godula.

Radiofan 87.5-108 15-12-2011 23:59

A ja nic ciekawego nie złapałem. Jest tropo ale słabe. Zobaczymy jakie będzie rano.

wtoku.pl 16-12-2011 00:29

@Sfinx.Slask: Nie rozumiem, dlaczego ARD lub ZDF mieliby nadawać w polskich multipleksach? Twój przykład nie zgadza się, bo w Berlinie i wielu innych regionach (Bremie, Kolonii, Dortmundzie) możesz słuchać polską audycję na fali rozgłośni „Funkhaus Europa”, ale audycje te przygotowywane są przez regionalne radio publiczne Westdeutscher Rundfunk (WDR). Analogowo do tego przykładu nadaje np. szczecin.fm w niedzielę audycję „Sonntags Deutsch”. Jestem zdania, że zamiast np. TVP Kultura mógłby powstać kanał tematyczny produkowany przez np. ARD+ZDF i TVP tak samo jak istnieje kanał kulturany „arte” produkowany przez „La Sept” (Francja) i ARD+ZDF (Niemcy) albo 3sat produkowany przez ARD+ZDF i ORF (Austria) i SRG SSR (Szwajcaria).

Zamiast TVP Polonia powinni dodać do multipleksów MUX 3 regionalnych nadawców komercyjnych albo np. Euronews.

dolf 16-12-2011 01:17

Ładne tropo Łódź komin EC 4 pięknie idzie pod Częstochową.

Piotrek 16-12-2011 01:19

Gadacie zapewne w okolicach Wrocławia czy Zielonej Góry gdzie teraz wprowadzono MUX1 mozna spokojnie oglądać DVB-T z Niemiec a w Berlinie doleci MUX1 z Polski - i każdy będzie oglądał co chciał Niemiec w Szczecinie swoje ZDF Polak w Berlinie TVP :P

Piotrek 16-12-2011 01:20

Ale co do EURO NEWS to się zgodzę tylko niech tłumaczą większą część programu tak jak na satelicie w kilku wersjach językowych (w tym po polsku)

dolf 16-12-2011 02:32

To radio na 89,5 to jednak radio cas rock.
Mówili tak; Radio cas rock drugi program radia cas. Wygląda na to że w nadaje trzeba zmienić bo pisze cas a to jest cas rock.Ciekawe w jakim jeszcze mieście maja takie rozczepienia.

tr 16-12-2011 09:26

Piotrek, żaden niemiecki MUX nie dociera do Szczecina, żaden polski nie dolatuje do Berlina.
Poza tym kiedy Niemcy się digitalizowali i kupowali telewizory z DVB-T to nie było jeszcze telewizorów z MPEG-4 więc przygraniczni sobie c*** pooglądają.

olgierd 16-12-2011 13:44

Lepiej było Publiczne Radio dołożyć do MUX-3 - tak, jak jest w Czechach. Przynajmniej do czasu wprowadzenia T-DAB. Z normalnymi (STM po świetle) dosyłami a nie jak obecnie po satelicie, kiedy silna burza nad W-wą, albo RTCN-em kładzie przekaz.

Sfinx.Slask 16-12-2011 17:10

@wtoku.pl
Polecam archiwalne wydania SatKurier - tam jest napisane odnośnie transmisji w DVB-T TVP Polonia w Niemczech i za wschodnią granicą - piszę więc na ich odpowiedzialność. Transmisja programów zagranicznych w Polsce na zasadach wzajemności - nasze u nich, ich tv u nas. Co do transmisji Euronews oraz Arte w DVB-T jestem jak najbardziej za. Wszystko jednak rozbija się o kasę i pytanie tylko kto za to zapłaci - opłaty za nadawanie w DVB-T są drogie.

nosferatu 17-12-2011 10:36

w przerwie od ogladania programow tj tv polo, eska, atm, tvn bis, puls2 mozecie tv polonie sobie ogladnac :tongue:

Radiofan 87.5-108 18-12-2011 12:44

A bo to zagraniczne telewizje to takie biedne? Jak by chcialy dla swojej mniejszości w Polsce, i Polska KRRIT im by pozwoliła, to by nadawały.

adzient 18-12-2011 13:55

TVP Historia , Polonia i Kultura mają najlepszy program spośród stacji telewizyjnych.Nie dziwię się,że są one obecne w Tv cyfrowej.Dziwię się ,że jest tam taka szmira jak Polsat i tvn.Chyba ,że jest to źródło ogłupiania ludzi.

Wojtek 18-12-2011 13:57

Nie wiem czemu się tylu ludziom tvp polonia nie podoba - jako jedyna z telewizji nadaje mszę świętą w niedziele - co mnie bardzo cieszy. Skoro już starsi ludzie wywalą sto ileś złotych na odbiornik dvbt to niech mają możliwość oglądania tej mszy nawet w niedziele.

Radiofan 87.5-108 18-12-2011 15:03

Mnie to tv Polonia to się podoba jeśli chodzi o msze to ja bym poszedł dalej jak bym siedział w KRRiT otóż dał bym możliwość nadawania dla Tv Trwam, bo miejsca w muksach jest dużo. Nie chce krakać ale słuchacze radia z Torunia mogą protestować i Sejm i Senat i Warszawe blokować w ramach protestu. A komu to potrzebne? Nie jestem fanem rozgłośni z Torunia, ale taka telewizja to zawsze jakieś urozmaicenie.

Grzesiek 18-12-2011 15:46

Zgadzam się z Radiofan 87.5-108 TV Trwam w mux-1 było by ciekawie Choć nie podobają mi się ich poglądy na 95% spraw to zawsze chętnie oglądam Ich Dziennik o 20.00 Brak TV Trwam to decyzja polityczna. Nie wierzę że taki Puls 2 który od roku czeka na emisję jest lepszy od TV Trwam !

Radiofan 87.5-108 18-12-2011 20:55

Ja to jeszcze nie obejżałem wiadomości w Tv Trwam bo nie mam takiej możliwości. Mogę jedynie posłuchać. A jeśli chodzi o politykę to żadnego radia ani telewizji nie traktuje poważnie w tej sprawie . Jeśli chodzi o Tv Trwam to że go nie ma w żadnym muksie to decyzja tylko i wyłącznie polityczna. Miejsce dla dwóch muzycznych sie znalazło a dla tej stacji nie?

abcd 18-12-2011 23:38

Decyzją Polityczną było też :
zmiana ustroju na PO-demokrację w tym kraju oraz wyłączenie TV Rosyjskiej ORT-1.
a CYTUJĄC co niektórym ludziom, cytuję:
" Mudrost' narodnaja " - To u Nas, a nie u Was - Poljaki.

grzesiek 19-12-2011 17:18

Nie no akurat wylaczenie ORT to bylo sensowne.. Wtedy byliśmy tuż po zmianie systemu i troche mieliśmy dosc tego rosyjskiego a poza tym wtedy było malo miejsca w eterze i każde wolne pasmo było na wagę złota.

pl 19-12-2011 20:16

ORT1 w USA kiedyś był w Nowym Jorku? NIE
@DVBT
ORT1 był w Berlinie? NIE
A RTL w Mokswie? Też
@tr
Mieszkam w Świnoujściu i odbieram niemiecki MUX z Hamburga.
Mieszkam też w Berlinie i odbiór Kołowa jest słaby ale MUXy 65%

pl 19-12-2011 20:19

Tylko TVP1, TVP2, Polsat ale lepszy mam odbiór z Zielonej Góry bo mocno śnieży a radia wogóle nie posiadam z tego nadajnika tylko same niemieckie ale rzadko przy tropo Poznań, Szczecin, Wrocław, Świeradów itd.

Tomasz-Szczucin 19-12-2011 21:20

Trudno tutaj prorokować czy wlepienie do MUX-ów takich a nie innych kanałów byłó decyzją polityczną, ja bym raczej obstawał, że to były raczej decyzje biznesowe, bo wystarczy popatrzeć na strukturę właścicielską nowych kanałów.
Słowem mamy nadal 3 TV czyli publiczną z córkami, Polsat z córkami i TVN z córkami i na to wychodzi, że nic lepszego nie będzie :(

Radiofan 87.5-108 19-12-2011 22:29

Jeszcze jest Puls i Czwórka z córką ale zdaje się że Polsat to dla nich to matka i babka. Ale porobiła sie jedna taka wielka rodzina w muksie 2. Ciekawe czy te córki i wnuczki Polsatu i córki Tvn-u to ładne chociaż? Ja to nie wiem bo nie mam narazie dostepu bo mam stary telewizor.

wtoku.pl 20-12-2011 00:16

@Sfinx.Slask: TVP Polonia nie nadaje w Niemieckich multipleksach, proszę sprawdzić na ukwtv.de albo ueberallfernsehen.de . TVP Polonia jest nadawana na Litwie antzemine-skaitmenine-tv.blogspot.com/p/padengimas_24.html . I na pewni nie działa wymiana kanałów między różnymi krajami. W każdym kraju jest inny operator sieci i TVP Polonia na pewno płaci za rozpowszechnianie programów w MUXach Litewskich. W Niemczech były wolne miejsca w multipleksach, ale TVP nie złożył podanie o uzyskanie koncesji. A dla nadawcy Polskiego nie jest to nie możliwe, w częściach Niemiec nadaje w MUXie komercyjnym np. CNN. W Berlinie i Norymbergii jest wolne miejsce w MUXie, TVP Polonia mogłaby uzyskać koncesję.

Na temat TV Trwam: To jest nadawca należący do kurii Polskiej i nie jest pod kontrolą polskiej kurii kościoła rzymsko-katolickiego. Nie wiem, dlaczego ten nadawca miałby mieć jakiś przywilej. Nie rozumiem, dlaczego jakieś sekty miałyby otrzymać koncesję.

W częściach Szczecina można odbierać programy z Berlina w innych częściach programy z Helpterbergu. Pozostają części, w których nie ma odbioru. Każdemu kto odbierał programy telewizyjne z Berlina w paśmie VHF, polecam odbiór radia cyfrowego na kanale 5 i 7.

ja chcę ORT-1 w DVB-T 20-12-2011 00:50

8. miejsce w MUX TVP stoi otworem - włączcie Polacy w DVBT ORT-1 i będzie OK,
... bo inaczej jutro jadę do POlskiego Sądu i składam pozew przeciw RP i TVP o wyłączenie TV ORT-1 w latach 90.tych XX wieku,

Dla chętnego ORT-1 w DVB - T 20-12-2011 12:03

Był pan w sądzie ?

abcd 20-12-2011 17:10

Tak, może tam będzie normalność?
Jak coś to Zmieniam Obywatelstwo


Posting comments after three months has been disabled.